مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

هراس استکبار از تقویت بسیج دانشجویی

فریادرس گفت: تقویت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها یکی از مواردی است که استکبار جهانی از آن هراس دارد، چرا که جامعه می تواند تحت تاثیر نیروهای جوان و تحصیل کرده و دانشگاهی قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۹۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

طیب فریاد رس مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج دانشجویی به عنوان حامی ارزش های اسلامی می تواند نقشه دشمنان را در ناکارآمد کردن دولت و مانع تراشی آن در اقتصاد کشور خنثی کند، گفت: تقویت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها یکی از مواردی است که استکبار جهانی از آن هراس دارد، چرا که جامعه می تواند تحت تاثیر نیروهای جوان و تحصیل کرده و دانشگاهی قرار بگیرد.



وی افزود: حراست از دستاوردهای علمی،‌ فرهنگی و اقتصادی انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت دانشجویان بسیجی در عصر امروز است که می توان آن را در راستای مقابله با توطئه و نفوذ دشمن ارزیابی کرد.


مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در پایان تاکید کرد: تقویت روحیه مطالبه گری توسط دانشجویان بسیجی در دانشگاه ها می تواند در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اثرگذار باشد چرا که جنبش های دانشجویی، جنبش های اثرگذار در جامعه اند که نقش آفرینی آنها در مسائل سیاسی می تواند مانع از تحقق بخشی نقشه های شوم دشمنان در این کشور شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار