حجت‌الاسلام محمد قاسمی در همایش رهروان زینبی استان مازندران که با ندای «لبیک یا زینب(س)» در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اگر زیر چتر ولایت فقیه باشیم در دایره اسلام قرار خواهیم داشت و یعنی پیرو حضرت زینب(س) هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۹۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در همایش رهروان زینبی استان مازندران که با ندای «لبیک یا زینب(س)» در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اگر زیر چتر ولایت فقیه باشیم در دایره اسلام قرار خواهیم داشت و یعنی پیرو حضرت زینب(س) هستیم.

وی افزود: دشمنان اسلام در دوران امام حسین(ع) با دین پیامبر گرامی اسلامی مخالف بودند و آن دینی که خود آنها می‌گفتند مردم باید پیروی می‌کردند.

امام جمعه موقت ساری جدایی دین از سیاست را گفتمان نفاق دانست و تصریح کرد: برخی افراد در محرم و در طول سال این مسئله را مطرح می‌کنند که قطعاً همین مسئله مورد رضایت دشمن قرار می‌گیرد.

قاسمی با بیان اینکه دشمن در شرایط کنونی به‌دنبال ولایت‌ستیزی است تا مردم را از انقلاب و اسلام دور کند، خاطرنشان کرد: جریان نفاق ادامه دارد و تمام هجمه‌های آنها به سمت ولی فقیه است و با ایجاد نفاق در جامعه می‌خواهند کشور را دچار اختلاف کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر کشور ما آرامش دارد به برکت ولی فقیه است و برای امنیت و آرامش کشور باید از ولایت فقیه حمایت کنیم، تصریح کرد: در عراق و سوریه داعش زنان را به حراج گذاشته است اما در داخل کشور به برکت شهدای مدافع حرم در آرامش در حال زندگی هستیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه شهدای ما انتظار حفظ حجاب و عفاف را از خواهران دارند، گفت: اگر می‌خواهیم زینبی زندگی کنیم باید حجاب و عفاف خود را حفظ و در راستای فرمایشات قرآن حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها