خبرهای داغ:
توسط فرمانده وشورای پایگاه مقاومت شهید زمانی انجام شد:

دیدار با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم مهدی شکوری

فرمانده پایگاه مقاومت شهید زمانی به همراه شورای آن پایگاه مقاومت از خانواده بسیجی دلاور شهید مهدی شکوری دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۲۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، در این دیدار سید علی کریمیان فرمانده پایگاه شهید زمانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطره ای از شهید مهدی شکوری بیان داشتند.

وی در خصوص شهید مهدی شکوری چنین گفتند: مهدی شکوری مصداق آن شعر زیبا و معروف است که مقام معظم رهبری در منزل یکی از شهیدان دیدند وخواند( ما مدعیان صف اول بودیم / ولی شهیدان را از آخر صف چیدن.)

کریمیان افزود: شهید مهدی شکوری حدود 3 سال در تب وتاب اعزام به سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) می سوخت و بارها از بنده می خواست کاری کنم که اسم او را هم بنویسند (ولی به خاطر نداشتن سوابق جبهه که یکی از معیار های ثبت نام اولیه در سه سال پیش بود) جواب رد می شنید. در طول این سه سال آنقدر پیگیر شد تا توانست ثبت نام کند. و آخر اینکه، از ما که مدعی بودیم جلو زد وتوانست به سوریه اعزام شود و جان شیرین خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) تقدیم نماید.
فرمانده پایگاه شهید مجید زمانی مهدیه گنبد کاووس در خصوص شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم مثل مهدی شکوری و شهید حججی با نثار جان وسرشان در این راه، انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کردند وثابت کردند که
خون یک شهید تا کجا برد دارد وآن را در تاریخ ثبت کردند و گواه این ادعا حضور بی نظیر مردم در تشییع جنازه این شهیدان است.

در ادامه این دیدار پدر شهید شکوری گفت: شهید مهدی آنقدر برای اعزام به سوریه از خود سماجت بخرج داد تا اول همسرش و سپس مادرش را راضی نمود تا موافقت خود را برای اعزام اعلام نمایند.

وی گفت: شهید مهدی همانند عمویش بیتاب شهادت بود . عمویش پس از سالیان زیادی که در جبهه های حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس به مبارزه با دشمنان بعثی پرداخت همیشه در حسرت شهادت بود تا اینکه در سال 72 چند سال بعد از پایان جنگ تحمیلی به ارزوی دیرینه خودرسید و در سفری که برای دیدار رهبری اعزام می شدند به همراه 23 تن دیگر از فرماندهان گنبد کاووس با سقوط اتوبوس به دره آسمانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها