از جمله اقداماتی که می توان جهت حمایت از تولیدکننده ایرانی از سمت دولت مطالبه کرد، معافیت مالیات های سنگین برای واحد های تولیدی نوپا و تازه تاسیس است.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۳۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

رضا رجبی مخترع بسیجی و تولیدکننده نمومه استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره انتظارات خود از دولت و مسئولانی که در راس امور قرار دادند گفت: در دوره‌ای قرار داریم که شعار زدگی یکی از ابزار‌های مسئولان برای بدست آوردن میز‌های خود و بقا در جایگاه‌های دولتی است.

وی افزود: این درحالی است که هیچ یک از نهاد‌های دولتی حمایتی از واحد‌های تولیدی که در استان خراسان جنوبی قرار دارند نداشتند. علاوه بر بی توجهی‌های دولت در این سال‌های متمادی، بجای حمایت از تولید کننده، مالیات‌های سنگین برای آن‌ها اختصاص می یابد.

این مخترع بسیجی در مورد مالیات‌هایی که سال پیش برای فعالیت هایش صادر شده است عنوان کرد: فعالیت‌هایی که انجام می‌شود در زمینه کشاورزی بود و همان طوری که همگان می‌دانند، استان خراسان جنوبی یکی از استان‌های محروم است. بجای آنکه توجهات مسئولان بیشتر شود، سنگ اندازی می‌کنند. سال گذشته برای واحد تولیدی من، ۷ میلیون مالیات بریده اند که دخل و خرجم با آن نمی‌خواند. این در حالی است که از شروع سال جدید کار خود را غیر رسمی آغاز کرده ام چراکه قانونی کار کردن همه اش ضرر محسوب می‌شود و در آخر هم باید به دولت یک چیزی هم بدهکار بود.

رجبی گفت: اگر دولت کاری می‌خواهد انجام دهد و یک حرکت مثبتی در اقتصاد داشته باشد، باید حمایت‌های خود را از تولیدی‌های جزء داشته باشد. از جمله اقداماتی که می‌توان جهت حمایت از تولیدکننده ایرانی از سمت دولت مطالبه کرد، معافیت مالیات‌های سنگین برای واحد‌های تولیدی نوپا و تازه تاسیس خواهد بود.
ارسال نظرات