هرکس در عالم برای خدا تواضع کند ، خداوند او را در عالم بزرگش می کند و این نتیجه ایمان قلبی و باور به توسل به ائمه اطهار(ع) می باشد.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۴۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام و المسلمین شعشعی در مراسم بزرگداشت شهید حججی در سالن شهدای ناحیه مقاومت بسیج مهریز بیان داشت: شهید حججی دستانش بسته بود اما با چشمانش با عالم ارتباط برقرار نمود و صلابت داشت.
وی گفت: هرکس در عالم برای خدا تواضع کند ، خداوند او را در عالم بزرگش می کند و این نتیجه ایمان قلبی و باور به توسل به ائمه اطهار(ع) می باشد.
شعشعی اظهار داشت: این حماسه عاشورا که در نظر بعضی ها به ظاهر کوچک است ، اما در واقع اثرگذارترین حرکت در  طول تاریخ بشریت محسوب می شود و هدف یزید و یزیدیان این بود که چیزی از پیغمبر و آل ایشان در عالم نباشد که خداباوری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان باعث شد که آن ها راه به جایی نبرند و تا ابد یاد و نام و راه امام حسین(ع) باقی و اثر گذار باشد.
وی ادامه داد: ما انسان ها باید به خداوند حسن ظن داشته باشیم.
شعشعی تصریح نمود: آیت الله بهجت (ره) می فرمودند: توکل را از بچه ها یاد بگیرید که چگونه وقتی والدین آنها را بالا و پایین می اندازند با آرامش و تبسم در آغوش آن ها جای می گیرد، ما هم باید نسبت به حوادث روزگار همینگونه امیدوار به عنایات حضرت حق باشیم. 

ارسال نظرات