برگزاری یادواره شهید اسماعیل مهدی‌زاده در کاج

مسئول اردوی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان گفت: شهدای 8 سال دفاع مقدس با کوشیدن همراه با فداکاری به مقتدایشان امام حسین (علیه السلام) پیوستند.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۰۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول اردوی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان در در بین بسیجیان عزاداران ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) شهر کاج اظهار داشت: شهیدان عزیزما افرادی بودند که در عین جوانی برای کشور، وحفظ استقلال وسربلندی از جان خود گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: با ارزش‌ترین دارایی انسان عمر انسان و جان انسان است، که شهدای ما با شجاعت در راه خدا از آن گذشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسئله شهدا را باید با جدیت پیگیر باشیم ما باید همان ارزش‌هایی را برای شهدا قائل باشیم که خداوند برای آن‌ها قائل است چرا که اگر فداکاری‌های شهدا نبود این نظام باقی نمی ماند.

مسئول اردوی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مدظله العالی در این خصوص عنوان داشت: به گفته مقام معظم رهبری مدظله العالی علت اینکه این نظام باقی ماند و این نهال از بین نرفت و بحمدالله به این درخت تناور تبدیل شد فداکاری‌ها، ایثار‌گری‌ها و شهادت طلبی بود.

وی تصریح کرد: شهدای کربلا مسیر را برای شهدای 8 سال دفاع مقدس هموار کردند، اگر مسئله قیام امام حسین (علیه السلام) و یاران با وفایشان نبود بسیاری از جوانان ما به این راحتی تن به جنگ و شهادت نمی‌دادند.

ارسال نظرات