تقدیر هیئت امنای فاطمیون زنجان از صدا و سیمای زنجان در محرم 96

اعضاء هیئت امنا فاطمیون با اهدای لوحی از تلاش ها و اقدامات صداوسیمای استان در راستای ترویج فرهنگ عاشورا تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۰۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در دیدار با هیات امناء فاطمیون زنجان، با اشاره به عزاداری بی آلایش، مخلصانه وبی حاشیه مردم مومن استان زنجان، همین ویژگی را عامل تبدیل این استان به پایتخت شور وشعور حسینی والگویی ارزشمند برای سایر مناطق کشور دانست.

صفری با یاد آوری تبلیغ گسترده جبهه معاند علیه تشیع، افزود: ارائه یک چهره خشن از اسلام وتشیع در دستور کار گروه های تکفیری والحادی است و همین امر ، اهتمام ویژه هیئات مذهبی به برگزاری بی حاشیه مراسم های عزاداری را طلب می کند .

وی اظهار داشت: دقت نظر در محتوای اشعار و مرثیه ها ونگاه هوشمندانه وتوام با بصیرت به مسائل جاری کشور از ضروریات مورد توجه مسئولین و برگزارکنندگان مجالس وهیات حسینی می باشد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان دسته  عزاداری فاطمیون را الگوی مناسب و شایسته ای برای سایر هیئات مذهبی عنوان و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در هیئت عزاداری فاطمیون یکی از شاخصه های قابل ستایش این هیئت است که باید الگویی برای سارین باشد .

شبیری از مسئولین هیات امناء فاطمیون نیز با تقدیر از تلاشهای رسانه استانی در پاسداشت ارزشها و پرداخت مناسب به موضوعات و مسایل دینی و مذهبی ، به فعالیتهای فرهنگ این هیئت عزاداری اشاره کرده و مسیر انتخاب شده برای حرکت این دسته عزاداری را یادآور تشییع شهدای دفاع مقدس در آن ایام بیان نمود وگفت: امروز این هیات کانون جذب نوجوانان وجوانان ومحلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وزنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس شده است.

در پایان این جلسه  اعضاء هیئت امنا فاطمیون با اهدای لوحی از تلاش ها و اقدامات صداوسیمای استان در راستای ترویج فرهنگ عاشورا تقدیر کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار