یاسوج میزبان اختتامیه شعر امام سجاد (ع)

اختتامیه سومین سوگواره ملی شعر امام سجاد علیه السلام ۲۲ مهرماه در شهر یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۴۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استانیاسوج میزبان اختتامیه شعر امام سجاد (ع) گفت:با توجه به ظرفیت و پیشینیه‌ی استان در زمینه شعر امسال برگزاری مراسم اختتامیه سومین سوگواره ملی شعر آئینی امام سجاد (علیه السلام) به کهگیلویه وبویراحمد محول شد.
حجت الاسلام قاسمی افزود: با توجه به استقبال خوب شاعران از سوگواره منطقه‌ای شعر امام سجاد (ع)، با رایزنی‌های صورت گرفته قرار است این سوگواره در سطح ملی برگزار شود.
وی ادامه داد: دعا در سیره امام سجاد (علیه السلام)، صحیفه سجادیه، کربلا و امام سجاد (ع) و گریه‌های امام سجاد (ع) از جمله موضوع‌های سوگواره است.
قاسمی شناسایی استعدادهای شاعران به ویژه شعرای جوان، آشنایی با سیره ائمه اطهار (ع) و شناساندن جایگاه امام سجاد (ع) را از جمله اهداف این سوگواره ملی شعر در استان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اشعار در همه قالب‌های شعری پذیرفته می‌شود، افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر در هر موضوع با خط نازنین و فونت ۱۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان اینکه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود، مهلت ارسال آثار را تا ۱۸ مهر ماه جاری اعلام کرد و افزود: اختتامیه این سوگواره ملی نیز ۲۲ مهر ماه است.
علاقه‌مندان به شرکت در سومین سوگواره ملی شعر امام سجاد (ع) می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل: ashayerkanon@yahoo.com و یا از طریق پست به آدرس؛ یاسوج، خیابان شهید منتظری، روبروی اتفاقات برق کوچه پمپ گاز، پلاک ۱۸ دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال و با شماره ۰۹۱۷۵۱۷۹۰۶۰ سید غفار موسوی تماس بگیرند.
قاسمی، از همه هنرمندان و شاعران شعر آئینی کشور برای شرکت در این سوگواره ملی دعوت کرد.
ارسال نظرات