انضباط مالی لازمه جذب اعتبارات

استاندارکهگیلویه و بویراحمد بر شاخص عملکرد دستگاه اجرایی علاوه بر اشتغال، توانمندی مدیر در جذب اعتبارات ملی تاکیدکرد.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۴۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
استاندار درشورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه مسئولان استان بایدانضباط مالی لازمه جذب اعتبارات همه‌ی توان خود را به کار گیرند تا آنچه در اسناد بالا دستی پیش‌بینی شده تحقق یابد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نگاه کوچک در جذب اعتبارات نداشته باشند و باید همه در راستای افزایش تولید سرانه، اشتغال و رفاه تلاش کنیم.

علی محمد احمدی با اشاره به اینکه انضباط مالی لازمه جذب اعتبارات است، افزود: باید در هزینه اعتبارات دقت و مدیریت لازم را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه ورزش، جشنواره، ورزشگاه، اقتصاد و اشتغالزایی هر کدام از جایگاه خاصی برخوردار است گفت: باید مشکلات را شناسایی و اولویت بندی کرده و اعتبارات را بر اساس اولویت هزینه کنیم.

استاندار با بیان اینکه باید در بین دستگاه‌های اجرایی هماهنگی لازم ایجاد شود افزود: سال آینده شاخص عملکردی دستگاه اجرایی علاوه بر اشتغال، توانمندی مدیر در جذب اعتبارات ملی است و یکی از آیتم‌های تقسیم اعتبارات استانی میزان جذب اعتبارات ملی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ هیچ گونه اعتباری از محل ماده ۱۸۰ به استان اختصاص داده نشد گفت: از ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۱۸۰ سال گذشته متأسفانه هیچ اعتباری به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده نشد.
نوروزی افزود: از محل اعتبارات استانی و قانون متوازن ۳۵ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته که از این میزان ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون توماتن نقد و بقیه اوراق است.
نوروزی با بیان اینکه ۴۱۲ طرح در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۷۶ طرح از محل اعتبارات استانی و نفت تغذیه می‌شوند گفت: تاکنون پیش نویس ۳۶۲ طرح توسط دستگاه اجرایی تهیه و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان افزود: در بخشنامه بودجه سال ۹۷ با رویکرد کلی رشد اقتصادی و اشتغال فراگیر با رویکرد‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی با کمک گرفتن از طرفیت بخش خصوصی و تعاونی تاکید شده است.
مدیرکل محیط زیست استان نیز در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات محیط زیست استان جوابگوی نیاز‌ها نیست گفت: تعداد ۲۰ پاسگاه در استان وجود دارد که برای اداره این تعداد پاسگاه به بودجه نیازمندیم.

آقای هاشمی با اشاره به اینکه این محیط زیست استان دارای ۱۵۰ میلیون تومان اسناد اسناد پاس نشده است افزود: این سازمان برای ارائه برنامه‌ها و شرح وظایف خود نیازمند توجه ویژه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار