عضو شورای فضای مجازی خراسان رضوی گفت: کار در عرصه فضای مجازی بسیار خطیر و حساس است. تلاش در این عرصه می‌تواند در اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی کشورمان مثمرثمر باشد.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۵۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی برادران خلخالی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اردوی جهاد رسانه‌ای در مسجد المنتظر مشهد گفت: چنین رویکرد می‌تواند جدای از جهاد نظامی، فرهنگی و علمی؛ عرصه جدیدی تحت عنوان جهاد رسانه‌ای را به‌دنبال داشته باشد و این نیروهای جوان مؤمن انقلاب به صورت خط شکن این مسیر عمل کنند.

وی تصریح کرد: کار در عرصه فضای مجازی بسیار خطیر و حساس است. تلاش در این عرصه می‌تواند در اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی کشورمان مثمرثمر باشد.

عضو شورای فضای مجازی خراسان رضوی با بیان اینکه اثربخشی بیش از کارآیی اولویت دارد، گفت: کار ما زمانی بهره‌وری مضاعفی دارد که آن را براساس اثربخشی دنبال کنیم؛ در فضای مجازی نیز نیروهای فراوان و ابزار گسترده‌ای وجود دارد که لازم است به صورت اثربخش در این بخش وارد شود و عمل کرد.

برادران اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های فضای مجازی این است که اگر بذر بکارید نه هفتاد و هفتصد، بلکه این بذر مادام‌العمر ثمر می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها