فرمانده سپاه کوهبنان:

عدم اعتماد جهانی به امریکا کلید خورده است

‌ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: عدم اعتماد جهانی به آمریکا کلید خورده است و جایی برای مذاکره در موارد دیگر با آنان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۶۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

   ، عباس زاهدی در جمع بسیجان شهرستان کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی اظهار داشت: شهادت «محسن حججی» خون تازه‌ای در رگ‌های جهانیان به جوشش درآورد و به فرموده مقام معظم رهبری این شهید حجت بر همگان شد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز به دنبال فتنه‌ای جدید در کردستان عراق هستند تا تجزیه کشورها را در دستور کار قرار دهند.


زاهدی خاطرنشان کرد: عدم اعتماد جهانی به آمریکا کلید خورده است، چرا که آنان از برجام عبور کردند و تحریم‌های جدیدی تدارک دیدند، لذا جایی برای مذاکره در موارد دیگر با آنان وجود ندارد و چنانچه باز هم از برجام عبور کنند به نفع ما خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در کوهبنان در راستای اقتصاد مقاومتی برنامه‌هایی برای رفع بیکاری و اشتغالزایی به ویژه در راستای کشت جایگزین در دستور کار است.

زاهدی تصریح کرد: در دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی از جمله تولید علم و تفکر بسیجی، مدیریت جهادی، عدم اعتماد به شرق و غرب، خودباوری، رشد باورهای دینی، درایت و عمیق شدن به مسائل و … را شاهد بودیم.

وی گفت: آمریکا مستقیما در جنگ هشت ساله علیه ایران وارد عمل شد، اما مردم با باور دینی و دست خالی و با قدرت ایمان و صلابت در برابر دشمنان ایستادند و خاک کشور را از وجود متجاوزان پاک کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات