رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان گفت: ۱۳ آبان زمینه‌های شناساندن استکبار جهانی به دانش آموزان را فراهم ‌می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۸۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، علی رفاهتی صبح چهارشنبه در نشست استانی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت اظهار داشت: 8 آبان سالروز شهید حسین فهمیده است که روز نوجوان نام گرفته است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با اشاره به اینکه افراد در سنین جوانی و نوجوانی بیش از بقیه سنین مورد تهدید و تهاجم توطئه‌های دشمنان قرار می‌گیرند گفت: روز 13 آبان زمینه‌های شناساندن استکبار جهانی به دانش آموزان را فراهم ‌می‌کند.

رفاهتی با تاکید بر اینکه دانش آموزان در آینده در محور فعالیت‌های جامعه قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: باید به دانش آموزان آموخته شود که نظام مبتنی بر دین با نظام کاپیتالیسم و مبتنی بر سرمایه قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج دانش آموزی گیلان در روز 13 آبان در سراسر استان و در تمام شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود بیان داشت: برگزاری نمایشگاهی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برای نشان دادن آثار دانش آموزان بسیجی در زمینه مبارزه با استکبار از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس بسیج دانش آموزی گیلان گفت: برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ با موضوع چرایی مرگ بر آمریکا و دشمن شناسی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا در طول مسیر راهپیمایی و به‌نمایش گذاشتن پوسترهای نمایشگاهی استکبارستیزی در سطح مدارس از برنامه‌های این سازمان است.

وی گفت: معرفی اسوه‌هایی مانند شهید فهمیده و حججی برای دانش آموزان، تهیه نرم افزار موبایل اندروید به‌منظور تبیین چرایی مرگ بر آمریکا، دیدار دانش آموزان گیلانی با خانواده شهدای دانش آموز و قرائت بخشی از وصایای شهدای دانش آموز با موضوع مبارزه با استکبار در سطح مدارس استان گیلان از دیگر برنامه‌های بسیج دانش آموزی گیلان است.

ارسال نظرات