کد خبر: ۸۹۲۹۲۸۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد"جواد دهقانی" در گفتگو با خبرنگار بسیج پیرامون قیام ونهضت عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) درصحرای کربلا گفت: قیام ونهضت ابا عبدالله الحسین (ع) پیش از آنکه نهضتی خونین باشد جهاد فکری وفرهنگی ودرس اقتصاد مقاومتی وزیر بار ذلت نرفتن است. عاشورا برای همه ما درس جهاد و فداکاری است و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به امت خود در اسلام درس جهاد و فداکاری در راه دین آموختند. شعار امام حسین (ع) برای همه ما حفظ دین و مکتب قرآن و گذشتن از همه هستی خود در راه اسلام است و مقام معظم رهبری (مدظله) درهمین مسیروشعارکشور را ادره می‌کنند.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در ادامه گفت: سیدالشهدا ء. (ع) فرمودند: هرگز با فرد پلیدی همچون یزید بیعت نخواهم کرد و لذا امام حسین (ع) وبا همه مشکلات و حتی تحریم آب برروی اهل وعیالش از هدف خود کوتاه نیامد وهمه چیز خود را در راه پروردگار فدا کرد و حماسه کربلا خلق شد وما هم با تاسی از آن امام، باید در راه حفظ دین خدا همه هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و به پیشگاه خدواند هدیه کنیم.
وی افزود: جهاد در راه خدا وظیفه همه مسلمانان جهان است و این حادثه کربلا الگوی همه ما است و این واقعه عظیم منجر به این شد که دشمنان از این همه جان فشانی دوستداران اهل بیت (ع) حیرت کنند و ما باید پیام‌های کربلا را نصب العین خود قراردهیم و درس ایستادگی ومقاومت درمقابل دشمنان را از امام حسین (ع) بیاموزیم و رضایت خداوند را سرلوحه کار ها‌ی جهادی و بسیج سازندگی قراردهیم.
دهقانی گفت: امام حسین (ع) به ماآموخت که باید ایستادگی و مقاومت درمقابل دشمنان داشته باشیم وزیربارننگ وذلت نرویم وواقعه کربلا قبل از اینکه نهضتی خونین باشد همین درس را به ما می‌آموزد و حرکت امام حسین (ع) تحول اساسی در فرهنگ ما ایرانیان به وجود آورده وباعث شده درمقابل سختی‌ها وتحریم ها‌ی ظالمانه دشمنان ایستادگی ویا همان "اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری" را دنبال کنیم وامروز وظیفه همه مسئولین کشور است که بانگاه به درون این هدف بزرگ را دنبا ل. کنند واز بیگانه تمنا نکنند.
ارسال نظرات