فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور اجرایی نمودن امر به معروف و نهی از منکر؛نشستی با حضور شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه روح الله یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۸۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در این جلسه به اهمیت نقش امربه معروف و نهی از منکر پرداخت و در این رابطه مطالبی بیان فرمود و گفت:اینکه ما توقع داشته باشیم فقط گروه خاصی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بپردازند کاری دور از انتظار است و عقل این موضوع را نمی‌پذیرد.
وی در ادامه افزود:پیامبر (ص) مردم جامعه را به افرادی که سوار بر کشتی اند تشبیه کرده است اگر یک فردی کشتی را سوراخ کند و دیگران از این سوراخ شدن کشتی ممانعت نکنند چه اتفاقی می‌افتد؟ این اقدام باعث غرق شدن کشتی می‌شود. در جامعه هم اگر افراد نسبت به اعمال یکدیگر بی تفاوت باشند این بی تفاوتی باعث انحطاط و نابودی جامعه می‌شود. اگر افراد جامعه نسبت به گناهان یکدیگر بی تفاوت باشند گناه در جامعه فراگیر می‌شود.
در ادامه برادران شرکت کننده در جلسه نسبت به چگونگی اجرایی نمودن بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به بحث و بررسی پرداختند و مواردی به تصویب رسید.
ارسال نظرات