مسئول گروه فرهنگی هنری سابقون چنارناز گفت:«آتش به اختیار» رهبری یعنی انجام فعالیت‌های فرهنگی بدون سفارش و توصیه. بنابراین از این واژه میتوانیم چنین تعبیر کنیم که اگر نیاز است کاری در زمینه فرهنگ انجام شود نیاز نیست منتظر باشیم تا ارگان‌ها آن کار را انجام دهند بلکه باید جوانان دست به کار شوند.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۹۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول گروه فرهنگی هنری سابقون روستای چنار ناز شهرستان خاتم به معرفي اين گروه و تشريح فعاليت‌هاي آن پرداخت و اظهار داشت: گروه فرهنگی هنری سابقون روستای چنار ناز از تابستان با تعدادي از دانشجويان ،جوانان،نوجوانان و دو طلبه راه‌اندازي شده است.

حمید رضا علیزاده طلبه جوان روستاعمده هدف از تشکیل این گروه را مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن و راهکارهای مقابله با آن دانست.

وی افزود: بعد از فرمان آتش به اختیار رهبری معظم انقلاب جوانان روستا تصمیمی گرفتند گروه سابقون را راه اندازی و شور و شوق فرهنگی در این منطقه ایجاد کنند.

علیزاده خاطر نشان کرد:«آتش به اختیار» رهبری یعنی انجام فعالیت‌های فرهنگی بدون سفارش و توصیه. بنابراین از این واژه میتوانیم چنین تعبیر کنیم که اگر نیاز است کاری در زمینه فرهنگ انجام شود نیاز نیست منتظر باشیم تا ارگان‌ها آن کار را انجام دهند بلکه باید خودمان علی الخصوص نسل جوان دهه هفتاد و هشتاد دست به کار شوند و نگذارند فرمایش رهبری روی زمین بماند..

طلبه جوان روستای چنار ناز درباره تعبیر آتش به اختیار که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است اظهار داشت: آتش به اختیار همچنان که رهبر انقلاب فرمودند، حرکت خودجوش فرهنگی است و نه خودسر، و ما تعبیر و فرمایش رهبری را یک فرصت دانسته و با ایجاد گروه فرهنگی هنری میخواستیم قدمی هر چند ناچیز در این باب برداریم.

علیزاده افزود: برگزاری کلاس های قرانی و اخلاقی، برپایی یادمان های شهدا و برنامه ریزی برای برپایی یادواره شهدای روستا از جمله فعالیت های گروه سابقون است که البته برای تداوم و گسترش نیاز به حمایت مسئولان فرهنگی شهرستان داریم.

مسئول گروه فرهنگی هنری سابقون روستای چنار ناز خاطر نشان کرد:امیدواریم این حرکت ها که بیانگر پیوند عمیق جوانان ایرانی با شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است با حمایت همه ی مسئولین و مردم روز به روز گسترش یابد.
ارسال نظرات