فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

محرم و عاشورا فرصتی دوباره برای شناخت حسین و یزید زمان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت:هر محرم و عاشورا فرصتی دوباره برای شناختن حسین زمان و یزید زمان است، در این ایام از امام حسین(ع) بخواهیم که در شناخت حسین زمان و یزید زمان ما را یاری کند.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۰۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان و پایوران این ناحیه مقاومت ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) گفت: تاسوعا و عاشورا برای همه فرصت‌سازی کرده است.

وی افزود: باید قدر این فرصت‌ها را دانست، زندگی ما سراسر فرصت است تفاوت ما با یکدیگر در این است که برخی در اوج سعادت اند و بعضی دائما شکست می خورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: تفاوت در این است که ما از فرصت‌ها درست استفاده نمی کنیم، در محرم و صفر به طور قطع یک یا حسین(ع) از ته وجود، ما را از بند شیاطین رها می کند.

پاسدار رضایی در ادامه گفت: روحیه‌ای که محرم و عاشورا به ما می دهد تضمین کننده عاقبت بخیری ما است، پس می‌بایست در تضمین این عاقبت تلاش کنیم.

وی افزود: قطعا به حرمت این ماه محرم و عزای حسین(ع) از گناهان گذشتیم پس باید از امام حسین(ع) بخواهیم در نگه داشتن این روحیه حسینی به ما کمک کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: هر محرم و عاشورا فرصتی دوباره برای شناختن حسین زمان و یزید زمان است، در ایام محرم و صفر از امام حسین(ع) بخواهیم که در شناخت حسین زمان و یزید زمان ما را یاری کند و اشتباهی در انتخاب مسیر حق و باطل نداشته باشیم، در غیر این صورت تاریخ تکرار خواهد شد.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: سیره عملی امام حسین(ع) از لحظه حرکت از مدینه تا هنگام شهادت در گودال قتلگاه بر ما حجت و عمل به فرمایشات آن حضرت همچون کلام دیگر ائمه اطهار(ع) واجب است، فهم پیام عاشورا باید اصل و اساس محافل و مجالس محرم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات