در صورت تشخیص کالای فاقد کیفیت برخوردهای قانونی طبق ظوابط سازمان ملی استاندارد ایران ،توسط اداره استاندارد شهرستان ابهر اعمال می شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۱۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر گفت: در راستای کنترل و نظارت بر کیفیت محصولات در واحدهای تولیدی تحت پوشش اداره استاندارد این شهرستان، از کالاهای تولیدی در صنایع مختلف غذایی، شیمیایی، بهداشتی و سلولزی، خودرو و نیرو محرکه، برق و الکترونیک و سایر محصولات تولیدی در شهرستان ابهر، در شش ماهه اول امسال، تعداد 243 مورد نمونه برداری انجام و مورد آزمون قرار گرفته است که این میزان نمونه برداری در مقایسه  با سال قبل 24% رشد داشته است.

امیر حاجی قربانی افزود: بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و نمونه برداری از محصولات آنها کاملا" سرزده و بدون هماهنگی قبلی انجام می شود.

وی اظهار داشت: بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش با هدف اطمینان از رعایت ستاندارد ها درفرآیند ساخت محصولات و استمرار کیفیت در تولید انجام می شود.

رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر تصریح کرد: در صورت تشخیص کالای فاقد کیفیت برخوردهای قانونی طبق ظوابط سازمان ملی استاندارد ایران ،توسط اداره استاندارد شهرستان ابهر اعمال می شود.

 

ارسال نظرات