خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

اخلاص ویژگی بارز فرهنگ بسیج است/ معرفی فرمانده جدید حوزه شهید قربانی قم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم گفت: مهمترین شاخصه یک بسیجی اخلاص در کارها است و هر کسی که به اهداف انقلاب اسلامی پای بند باشد فعالیت‌های خود را مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۲۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کبیری در مراسم تودیع حسن ضیایی فرمانده سابق و معارفه «محسن مظلومان» فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی که چهارشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته جهاد اکبر در دفاع از سرزمین و ناموسمان و در عرصه دفاع مقدس بوده است ولی امروز این جهاد به دفاع از حرم اهل بیت(ع) تغییر پیدا کرده است و برای اینکه در مسیر جهاد موفق باشیم باید ابتدا حق آن را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه حق جهاد به دو صورت عملی و فطری ادا می‌شود، عنوان کرد: اگر بخواهیم در مسیر جهاد گام برداریم نباید چشم بسته حرکت کنیم بلکه باید در ابتدای کار به عواقب جهاد فکر کنیم و سپس مشتاقانه به جهاد بپردازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های بسیجیان، مطرح کرد: بسیجیان باید برای خودشان ترسیم کنند که در حوزه فعالیت آن‌ها جهاد اکبر به چه صورتی انجام می‌شود و سپس آمادگی‌های روحی و جسمی خود را برای عمل به آن بالا ببرند.

وی با بیان اینکه اینکه خداوند بر همه اعمال انسان شاهد و ناظر است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد تا یک کار خوبی انجام می‌دهند توقع تقدیر دارند و نمی‌دانند که خداوند نظاره‌گر تمام اعمال انسان است و در دادگاه عدل الهی خداوند از اعمال انسان یاد می‌کند.

کبیری ادامه داد: بسیجیان باید بدانند که عزت و سربلندی فقط با کار جهادی و انقلابی به دست می‌آید و مهمترین شاخصه یک بسیجی اخلاص در کارها است و هر کسی که به اهداف انقلاب اسلامی پایبند باشد فعالیت‌های خود را مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی انجام می‌دهد.

ارسال نظرات