مسئول بهداری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دارو و ویزیت بیماران رایگان است، گفت: هدف از اعزام پزشکان به روستاها و مناطق محروم استان خدمت‌رسانی به مردم است
کد خبر: ۸۹۲۹۳۴۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، بهداری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس، ۱۶ تیم درمانی ۶ تا ۸ نفره را برای خدمت به محرومان و حاشیه‌نشینان شهرستان‌ها ومناطق محروم استان اعزام کرده است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا آتون مسئول بهداری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم روستا‌ها وشهرستان‌ها در راستای خدمت‌رسانی نیازمندان به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس انجام شده است که هدف از انجام این طرح محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان و به ویژه روستائیان بود که با استقبال پرشور انجام شد.

وی افزود: این برنامه و خدمت‌رسانی با غربالگری و امور انجام شده، ۶ هزار و ۳۶۳ نفر بیمار در بخش پزشک عمومی درمان،۱۸۹ نفر در بخش ویزیت متخصص داخلی و اصفال ویزیتودر مجموع تعدا 7 هزار و 94 نفر  از خدمات پزشکی به صورت رایگان بهره‌مند شده اند.
سرهنگ آتون بیان کرد: در این طرح همپنین ۳۶۷ نفر از خدمات مامایی و ۱۸۵ نفر هم در بحث مشاوره روان شناسی اراده خدمت شده اند.
این مسئول با اشاره به این مزلب که این طرح یک روزه و ۱۲ ساعت کار انجام شده است ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان داروی رایگان بین مراجعه کنندگان به صورت کاملا رایگان توزیع شده است.
برای مراجعه به پزشکان عمومی شناسایی شده است که امروز ۶۰۰ نفر مورد معاینه قرار گرفتند.
آتون در پایان عنوان کرد: پزشکان اعزام شده به مناطق محروم استان متخصص در زمینه داخلی، اصفال، دندان پزشکی، وپزشک عمومی، مامایی، مشاوره روان شناسی بوده اند .
ارسال نظرات