رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اکنون پس از گذشت بیش از 30 سال از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بابل دانشکده پرستاری در شهر بابل تاسیس می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۴۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مظفر ربیعی در گفتگویی اظهار کرد: با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاسیس دانشکده پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی بابل موافقت شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل قبل از تاسیس دانشکده پرستاری در بابل دارای هفت دانشکده بوده و اکنون با تاسیس دانشکده پرستاری شامل هشت دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، طب سنتی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی رامسر، بین‌الملل، توانبخشی و پرستاری بابل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به فعالیت دانشکده‌های پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: دانشکده پرستاری و مامایی رامسر از سال 1362 به عنوان آموزشگاه بهیاری و پس از آن تا سال 66 به عنوان آموزشکده پرستاری ارائه خدمت نمود و از سال 1366 به دانشکده پرستاری ارتقاء و از سال 1372 تا به حال به عنوان دانشکده پرستاری و مامایی به تربیت دانش آموختگان اقدام کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) آمل سال 1369 افتتاح و تا سال 1370 زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود که از سال 1371 تا 1390 تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار گرفت و در سال 1390 مجددا با دستور وزیر وقت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی مازندران انتقال یافت.

ربیعی گفت: اکنون پس از گذشت بیش از 30 سال از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بابل دانشکده پرستاری در شهر بابل تاسیس می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها