خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

همنشینی با صادقین باعث رستگاری است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: صادقین شدن با ایمان و تقوا به تنهایی کافی نیست، بلکه همنشین شدن با صادقین باعث رستگاری است.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۴۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی قائم مقام  نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف که با حضور امام جمعه شهرستان ، مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولین ادارات برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین (علیه السلام) و یاران وفادارش افزود: رسالت پاسداری بر اساس آیه قرآن بر عهده مسلمین است.که از تقوایشان مراقبت کنند و این  ایجاب می کند به وظیفه خطیر خود عمل کنیم و با صادقین باشیم.

وی ادامه داد: صادقین شدن با ایمان و تقوا به تنهایی کافی نیست، بلکه همنشین شدن با صادقین باعث رستگاری است.

 

وی عنوان داشت: یکی از رسالت های دفاتر نمایندگی هدایت و بصیرت پاسداران است.وظیفه وجودی روحانیون در سپاه حفاظت از افراد و همکاران در مقابل آسیب ها و خطرات اجتماعی است و تقویت روحیه ایمان و فداکاری از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

 

وی در پایان اظهار داشت: وظیفه مسئول دفتر نمایندگی تقویت معنویت در سپاه و بازوی فرماندهان هستند وبرای پیشبرد اهداف و رسیدن به هدف نهایی با فرماندهان حرکت می کنند.

در پایان از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد نظری فرد تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین مهدی الوانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف معرفی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار