بارندگی به باغات شهری و روستایی تنکابن خسارت وارد کرد

بر اثر بارندگی شدید در تنکابن که از صبح دیروز شدت گرفته است، شاهد آبگرفتگی معابر در سطح شهرها و روستاها و باغات این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۴۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید امیر حسینی‌جو در گفتگویی در تنکابن اظهار کرد: بر اثر بارندگی شدید در تنکابن که از صبح دیروز شدت گرفته است، شاهد آبگرفتگی معابر در سطح شهرها و روستاها و باغات این شهرستان هستیم.

وی افزود: رانش زمین در گرماپشته سبب قطع لوله آب مجتمع سیاورز و آب شرب 12 روستای این منطقه شده است که یک‎دستگاه بیل مکانیکی و تجهیزات لازم به این مجتمع اعزام شدند که تا ساعاتی دیگر آب این روستاها وصل می‎شود.

فرماندار تنکابن بیان کرد: راه‌های مواصلاتی شهرها و روستاها و دوهزار و سه‌هزار این شهرستان باز و مشکلی در تردد نیست.

رئیس شورای تأمین تنکابن اظهار کرد: رانش زمین به‎دلیل آب‌شستگی و باران تند را در گرماپشته و کوهسار هشمبور، همچنین آبگرفتگی‌هایی را در برخی کوچه‌ها ازجمله افشین و گل داوودی و گل‌ها و کوچه‌های روبه‎روی هایپرمارک شیرود داشتیم.

این مسؤول بیان کرد: آبگرفتگی‎هایی را در روستاهای نصیرآباد، خلخال‌محله قدیم، شعیب کلایه، آهکچکال، کاوی‌ملک، گلدشت، پسکلایه و بالاشیرود داشتیم.

حسینی‌جو درباره میزان خسارات وارده بارش شدید باران در تنکابن، به فارس گفت: تاکنون 1.4 میلیارد تومان به شهر و باغات، 70 میلیون تومان به تأسیسات آب روستایی و دو میلیارد تومان نیز به راه‌های مواصلاتی و تأسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/ 86020/ج

ارسال نظرات
پر بیننده ها