بارش برف در مناطق بالادست روستای «نیچکوه» بخش کجور نوشهر که از عصر روز گذشته آغاز شد همچنان ادامه دارد و موجب کاهش دمای هوا در بخش کجور شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۸۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی کاهش محسوس دمای هوا در سواحل دریای خزر طی روزهای گذشته سبب بارش شدید باران همراه با آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اصلی شهرهای ساحلی غرب مازندران شد و خساراتی نیز از خود بر جای گذاشت.

این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و پر ارتفاع ابتدا به صورت باران و وزش باد نسبتاً شدید آغاز شد تا اینکه بارش در ارتفاعات به صورت برف نمایان شد و نخستین برف پاییزی بر تن رنج کشیده از خشکی تابستانه ارتفاعات جنگلی بخش کجور نشست.

بارش برف در مناطق بالادست روستای «نیچکوه» بخش کجور نوشهر که از عصر روز گذشته آغاز شد تا ارتفاع یک سانتی‌متری گزارش شده است و همچنان ادامه دارد و این کاهش دمای هوا و بارش زودهنگام برف در بخش کجور در حالی صورت گرفت که بخش کجور از اوایل خرداد تا اوایل تیر امسال، در چهار مرحله به عنوان گرم‌ترین نقطه استان مازندران از سوی هواشناسی اعلام شده بود و حتی در بسیاری از ایام تابستان، دمای هوا در بخش کوهستانی کجور گرم‌تر از مناطق جلگه‌ای و ساحلی بوده است.

به گزارش فارس، تمامی راه‌های مواصلاتی منتهی به روستاهای بخش کجور باز است و تردد خودروها در آن بدون مشکل در جریان است ولی به همراه داشتن البسه گرم و تجهیزات ایمنی خودرو نظیر زنجیر چرخ برای خودروهای مسافربر بومی و گردشگران ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها