یادواره شهدا محله تازه‌آباد بیجار و حماسه‌ها و فداکاری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس،در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۰۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این یادواره باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس به نسل امروزی، یادواره شهیدان «فرجی، محبیان، افشاری، سبحانی و ترکمان» با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان در دبستان دخترانه هجرت محله تازه‌آباد این شهر برگزار شد.


جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیجار در این مراسم باشکوه با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: حماسه‌ها، رشادت‌ها و اهداف شهدا برای ما درس زندگی، عزت و افتخار است.


سرهنگ حسین رجب‌پور با اشاره به برنامه‌ها و ترفند‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از اوایل انقلاب تاکنون افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون بهای هزاران شهید و دانش‌آموز که برای دفاع از آب و خاک وطن جان خود را تقدیم نظام کردند تا امروزه همه ما در آرامش، آسایش و امنیت باشیم.


وی با اشاره به اینکه شهرستان بیجار ۴۵۰ شهید و ۲۳ دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: امروزه افتخار ما این است که شهیدان درس آزادگی، مردانگی و عزت به ما دادند و اجازه نداند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن در بیاید.


جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیجار تصریح کرد: امروزه دشمنان با جنگ نرم و فضای مجازی وارد خانه‌های مردم می‌شوند بنابراین باید والدین با کمک معلمان و مربیان مراقب فرزندان خود باشند و زندگی و برنامه‌های شهدا را سرلوحه کارخود قرار دهیم.


وی با اشاره به اینکه راه سعادت ما تبعیت از راه اولیا، انبیاء و اهل بیت (ع) است، ادامه داد: دشمنان همیشه به دنبال این هستند که عزت و سربلندی را از مسلمانان بگیرد.


رجب‌پور افزود: قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همگانی است چراکه ما محتاج شهدا هستیم.


گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان «فرجی، محبیان، افشاری، سبحانی و ترکمان» تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات