در سال جاری سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان بهشهر 2 هزار 325 شغل است که تاکنون بیش از 659 اشتغال ثبت شده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۰۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نبی‌اله صفری در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان، اظهار کرد: در سال جاری سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان بهشهر 2 هزار 325  شغل است که  تاکنون بیش از 659 اشتغال ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تناقض در آمار ثبتی به‌دلیل بروز مشکلات در این حوزه است، افزود: تاکنون 92 مورد تعهد اشتغال در سامانه ثبت شده این درحالی‌ است که سامانه 23 مورد را مورد تأیید قرار داده و بقیه آمار مشکل ثبتی داشته‌اند.
 
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهشهر بیان کرد: در سال جاری تاکنون 15 درصد از این اشتغال ثبت سامانه شدند.

وی از جذب چهار واحد کارورز در بهشهر خبر داد و گفت: براساس مصوبه شورای اشتغال امسال 323 واحد به‌عنوان واحد پذیرنده ثبت‌نام کردند که تاکنون چهار واحد، جذب کارورز داشته‌اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر نیز در این نشست اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای تنها متولی آموزش در کشور است که منجر به ایجاد شغل می‌شود.

رامین کیانی از عدم اختصاص وام به کارآموزان فنی و حرفه‌ای گله کرد و گفت: شهرستان بهشهر بیش از  50 آموزشگاه فعال در دو بخش مراقبت و زیبایی -  طراحی دوخت که از جمله مشاغل پر درآمد به‌شمار می‌آید را دارد بوده که عدم اختصاص وام به این بخش موجب شد تا اشتغال در این بخش با وقفه مواجه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها