جنوب استان کانون توسعه استان اردبیل است

سرپرست استانداری اردبیل گفت، آینده توسعه استان در جنوب استان رقم خواهد خورد
کد خبر: ۸۹۲۹۴۲۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرپرست استانداری اردبیل اقبال عباسی در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت:باتوجه به دو بانده کرده اتوبان اردبیل سرچم پروژه مساله ، ماجولان و خلخال مهمتر از اتوبان سرچم است.
وی گفت طبق تحقیقاتی که شده سالیانه ۶ میلیون جمعیت توریست و گردشگر به ماسوله سفر می کنند که اگر این پروژه به انجام برسد ۲۰ درصد این گردسگران که به ماسوله سفر میکنند به خلخال و استان خواهند آمد.
وی باتوجه به هماهنگی ها و جلساتی که با وزارت راه و نمایندگان مجلس گیلان گذاشته شده افزود، شاید متولیان و مسئولان استان گیلان تمایل آنچنانی به احداث این جاده به دلیل ریزش گردشگر در آن استان نباشند.
وی پروژه این پروژه راه ماسوله ماجولان خلخال کوثر اردبیل یک پروزه ملی استانی دانست و بیان کرد، مهمتر از اتوبان اردبیل سرچم این جاده است که تردد و در آمد زایی و اشتغال زایی در استات افزایش خواهد یافت.
وی اظهار کرد، تولید ارگانیک خلخال و کوثر اهمیت بخشیدن به صنایع تولیدی این شهرستان ها بستگی به این پروژه ملی استانی دارد و سرمایه گزاری در این منطقه آینده توسعه استان را رقم خواهد زد.

 سرپرست استانداری اردبیل گفت: برای پیشرفت اقتصاد مردم و استان باید از پیمانکاران بومی استفاده و درون زا باید شد و دقت نکردن به این کار عامل عقب ماندگی اقتصاد مقاومتی درون زای استان خواهد بود.

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل:سید ساجد یعقوبی

ارسال نظرات
آخرین اخبار