خبرهای داغ:
مدیرکل منابع طبیعی گلستان گفت: هم اکنون ۸ هکتار از اراضی دولتی روستای زیارت که در بیش از یک دهه قبل به طور غیرقانونی از سوی برخی افراد فرصت طلب تصرف شده است از سوی منابع طبیعی در حال پیگیری قضایی است.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۳۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، ابوطالب قزلسفلو اظهار کرد: مدتی قبل یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دستگاه های نظارتی را عامل اصلی زمین خواری گردنه حیران در آستارا و روستای زیارت در گرگان دانسته بود در شرایطی که هم اکنون ۸ هکتار از اراضی دولتی روستای زیارت که در بیش از یک دهه قبل به طور غیرقانونی از سوی برخی افراد فرصت طلب تصرف شده است از سوی منابع طبیعی در حال پیگیری قضایی است.

وی احداث هفت هزار ویلا در روستای زیارت را کذب دانست و افزود: بر اساس اسناد قانونی موجود حوزه آبخیز زیارت حدود ۷ هزار هکتار است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه برابر ضوابط و مقررات ۸۲۵ هکتار از اراضی روستای زیارت جزء مستثنیات قانونی اشخاص است، ادامه داد: روستای زیارت پیشینه و قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و در خارج از طرح هادی و بافت روستا حدود دو هزار خانه احداث شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها