خبرهای داغ:
معاون فرماندار هشترود:

تمام حفاری ها باید با مجوز لازم انجام شود

معاون فرماندار هشترود در جلسه کمسیون حفاری این شهرستان با بیان این مطلب گفت: متاسفانه برخی از ادارات و پیمانکاران بدون مجوز حفاری غیر مجاز انجام می دهند و موجب بی نظمی و اخلال در امورات شهر می شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۵۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناصر نادری افزود: اداراتی که حفاری دارند باید مجوز لازم از مراجع ذی صلاح اخذ کرده و نسبت به حفاری اقدام کنند.

وی اظهار داشت: افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به حفاری می کنند از آنجائی که اطلاعات لازم و کافی از محل حفاری ندارند در حین حفاری به تاسیسات زیر بنائی آب و گاز و ... موجب اختلال در سیستم خدمات رسانی می شوند.

معاون فرماندار در بخشی دیگر از سخنان خود  هدف از تشکیل جلسه حفاری را جلوگیری از حفاری غیر مجاز و ایجاد نظم و هماهنگی بین بخشی در بین ادارات و نهادهی دولتی و پیمانکاران طرحها عنوان و بیان کرد: هرچه قدر در این رابطه هماهنگ شده و فرهنگ سازی کنیم نتیجه بهتری گرفته و موجب رضایت مردم خواهیم شد.

وی در پایان از همه ادارات خدمات رسان خواست تا بارعایت قوانین و مقررات و وحدت و همدلی در راستای اهداف کاری خود گام بردارند و از هیچ نوع کوششی در جهت رفاه حال و آسایش مردم دریغ نورزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها