مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه عاقبت به خیری و رستگاری انسان در گرو تمسک به اهل‌بیت(س) و تبعیت از امام در هر زمان است گفت: دشمن با ترویج بی‌عفتی در خانواده مهمترین کانون جامعه را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۷۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام علی جلالیدر جمع عزاداران حسینی با اشاره به اینکه برای هر کار آغاز و پایانی است، اظهار داشت: اینکه پایان، سرانجام و عاقبت کارها، اعمال، رفتار و سرنوشت ما به چه صورت باشد از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به توصیه‌هایی که در آیات و روایات معصومین در این زمینه آمده تصریح کرد: در آیه آخر سوره آل‌عمران به مومنین سه توصیه شده تا رستگار و عاقبت به خیر شوند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اهمیت صبر در زندگی در برابر خواسته‌ها و ناملایمات گفت: سنت خداوند تغییر ناپذیر است و خداوند خود فرموده که همه خوبی‌ها را به یک نفر نداده و نمی‌دهم.

وی تقوا و پرهیزکاری در زندگی را دومین عامل رستگاری انسان برشمرد و افزود: تقوا یعنی زمینه گناه برای آدمی فراهم شده اما شرم از خدا باعث شود که گناه نکنیم.

جلالی با اشاره به اینکه عده‌ای در قیامت به سرعت وارد بهشت می‌شوند گفت: اینها کسانی هستند که اهل تقوا بوده و در برابر روزی که خداوند برای آنها مقدر کرده است راضی بوده و به آن کفایت می‌کردند.

وی با تاکید بر اهمیت توبه و تقوا در زمانی که انسان فرصت و توان گناه دارد افزود: به همین دلیل پرهیزکاری و توبه در جوانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امروز دشمن مهمترین کانون جامعه یعنی خانوده را نشانه گرفته تا با ترویج بی‌عفتی و گناه خانواده‌ها را اسلام دور و بنیان خانواده را سست و متزلزل کند اظهار داشت: حفظ تقوا و پاکدامنی در خانواده از همان ابتدا و در جوانی اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه تبعیت و پیروی از امام و ولی زمان دین انسان را حفظ می‌کند افزود: عاقبت به خیری و رستگاری انسان در گرو تمسک به اهل‌بیت و تبعیت از امام در هر زمان است.

ارسال نظرات