خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در همایش تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، با بیان اینکه سالمندان حافظان اخلاق و حرمت در جامعه هستند، گفت: حضور سالمند با تجربه در خانواده تنور مهر و عشق را در خانواده گرمتر می کند و در تربیت درست فرزندان موثر است.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۹۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با اعلام اینکه 60 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سالمند هستند، اظهارداشت: 53 هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند.                                              

وی افزود: پرداخت کمک معیشت،تامین هزینه های مسکن،اعطای وام کارگشائی و تامین هزینه های بهداشت و درمان و نگهداری سالمندان در منزل از جمله خدمات کمیته امداد استان به سالمندان تحت حمایت است.                                                                                   

کلامی با تاکید به اینکه فرزندان باید در خانواده حرمت به بزرگترها را یاد بگیرند، اضافه کرد: فرزندانی که حرمت سالمندان را حفظ می کنند در زندگی موفق تر از همسالانی هستند که به بزرگترها احترام نمی گذارند.                                                                                                       

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه وجود سالمند در خانواده سد محکمی در مقابل نفوذ بی اخلاقی است، بیان کرد: حفظ حرمت سالمندان وظیفه همه است و اگر این حرمت شکسته شود حرمت خانواده نیز از بین می رود.                                                                       

کلامی با اشاره به ترویج فردگرایی در فرهنگ غربی، گفت: در جامعه غربی خانواده و سالمندان حرمت ندارند و فرزندان خانواده گریز هستند چون وجود سالمند را مزاحم خود تلقی می کنند.    

 

ارسال نظرات