یادواره شهدای زن با حضور خانواده محترم اولین شهید مدافع حرم گیلان شهید امیر رضا علیزاده و به میزبانی بخش پره‌سر شهرستان رضوانشهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۹۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاري بسیج از رضوانشهر، یادواره ۷هزار شهیده زن کشور و۳۳ شهیده زن استان گیلان و یادبود یگانه شهیده زن رضوانشهر شهیده عاطفه عبادزاده در بخش پره سر رضوانشهر با حضور خانواده محترم اولین شهید مدافع حرم گیلان شهید امیررضا علیزاده برگزارشد.

سردار اصغر شکرالهی در مراسمی که در مصلي امام خامنه ای (ره) بخش پره سر برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای زن ۸سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار کرد: نقش زنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی واضح و روشن است، زنان قهرمانی که دوشادوش مردان ایستادگی کردند تا  انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در طول ۸سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پررنگی داشتند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) که فرمودند: اگر زنان ما مردان را تشویق و ترغیب به حضور در صحنه و شرکت در راهپیمایی نمی کردند انقلاب هرگز به پیروزی نمی رسید خاطر نشان کرد: البته این جدای از مجاهدت های شیرزنان در جبهه های نبرد و امداد و کمک رسانی در طول ۸سال دفاع مقدس است که ما پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس را مدیون این رشادت ها هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت امروز منطقه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام محسن حججی و شهید امیررضا علیزاده اولین شهید مدافع حرم گیلان که خانواده محترم ایشان در مراسم حضور داشتند تصریح کرد: آمریکا که خود به وجود آورنده داعش است به صراحت اعلام کرده با اسلام ایران مشکل دارد نه با اسلام کشورهای عربی پس ما امروز نباید مسیر و هدفمان را گم کنیم، مسیر حق از نظر همه آنها که اسلام را می شناسند "اسلام ناب محمدی" است.

بر اساس این گزارش، این یادواره با حضور مادران بزرگوار شهدای رضوانشهر و جمعی از مسئولین برگزارشد که با خواندن دلنوشته ای از مطهره علیزاده دختر گرامی اولین شهید مدافع حرم استان گیلان شهید امیر رضا علیزاده و تجلیل از مادر تنها شهیده شهرستان رضوانشهر شهیده عاطفه عبادزاده و نیز با مداحی کربلائی مهدی فرهمند به پایان رسید.

ارسال نظرات