مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در جمع خانواده های شهدای شهرستان خاتم اظهار داشت:شهدا با فداکاری و ایثار کم نظیر خود به ایران اسلامی عظمت بخشیدند.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۰۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد در دیدار با خانواده های شهدای شهرستان خاتم گفت: شهدا با فداکاری و ایثار کم نظیر خود به ایران اسلامی عظمت بخشیدند.
احمد ابراهیمی تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا بهترین وسیله کسب رضای خداوند است زیرا جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و ایثار جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جان فشانی کردند.
وی اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یادگارهای ارزشمند عزیزانی هستند که عزت و عظمت و اقتدار را به ما هدیه کردند و باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شدند.
فرماندار خاتم نیز با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا, جانبازان و آزادگان خاطر نشان کرد: همه ما باید بدانیم اگر امروز در امنیت و آسایش روزگار می گذرانیم مرهون عزیزانی است که جان ارزشمندشان را در این راه تقدیم کردند.
فرجام فاضلی اضافه کرد: خدمت به خاندان مکرم شهدا افتخار بزرگی است که روزی ما شده است و ما باید قدر فرصت خدمت را بدانیم تا در عالم دیگر شرمنده شهدا نباشیم.
ارسال نظرات