خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مدیریت با صداقت و با سلامت نیاز امروز کشور است
کد خبر: ۸۹۲۹۵۱۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما  در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه اظهار داشت: هر مسئولی در زمان مسئولیتش می خواهد بهترین کار را انجام دهد تا چقدر اسباب و ابزار و علل و عوامل برای او فراهم باشد.توفیق استاندار را از خداوند تبارک و تعالی خواهان و خواستارم.

 

وی گفت: یکی از وظایف و تکالیف ما همین است که نظام جمهوری اسلامی را نصرت کنیم در هشت سال دفاع مقدس نظام را یاری کردند که امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در دنیا مطرح است.

 

آیت الله علما گفت: اگر می بینید رئیس جمهور نا متعادل آمریکا آنقدر حرف می زند چون اینجا اقتدار و قدرت و اثرگذاری اینجا می بیند و این اثرگذاری کارهای آنها را خنثی کرده است. امروز در سوریه و عراق و یمن و بحرین و افغانستان و... ایران صاحب نفوذ است و این با انصار و نصرت کردن دیگران درست شده است.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: ببینید شما خودتان هشت سال دفاع مقدس چه تقدیم انقلاب کردید یک محسن حججی را ببینید چه غوغایی در این کشور راه انداخت از شخص اول نظام و ولی امر تا آنهایی که خیلی با این حرف ها مناسبت نداشتند حضور پیدا کردند.

 

وی گفت: امروز روزی است که ما باید نصرت کنیم اگر پول جلوی ما ریخته شود و دلار ریخته شود  و ما تکانی بخوریم خیلی هنری نکردیم اگر با دست خالی و با مدیریت و تدبیر و با فکر حرکت کنیم این استان، استان زرخیر و مستعدی است همه ما باید کمک و مدیریت کنیم دست به دست هم دهیم.

 

 آیت اله علما گفت: مقام معظم هبری(مدظله العالی) فرمود نگاه دنیا به ایران است و ایران ام القرا است نگاه ما باید به مسئله اقتصاد باشد از اقتصاد مقاومتی کارهای زیادی ساخته است.

ارسال نظرات