هفته سوم از سی امین دوره لیگ برتر هندبال ایران دیروز در حالی برگزار شد که تیم هندبال هپکو در سالن اختصاصی خود با قضاوت کوبل شایسته داوری هندبال ایران "آقایان موسویان و کلاهدوزان" و نظارت "آقایان روشنفکر و صالح قدیم" میزبان تیم کازرون بود.و در پایان هپکو 27-30 از تیم کازرون شکست خورد.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۴۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ،هفته سوم از سی امین دوره لیگ برتر هندبال ایران دیروز در حالی برگزار شد که تیم هندبال هپکو در سالن اختصاصی خود با قضاوت کوبل شایسته داوری هندبال ایران "آقایان موسویان و کلاهدوزان" و نظارت "آقایان روشنفکر و صالح قدیم" میزبان تیم کازرون بود.و در پایان هپکو 27-30 از تیم کازرون شکست خورد.

شروع این دیدار با جدال پایاپای دوتیم در دقایق اولیه همراه بود تا اینکه علیرغم تلاش زیاد اشباهات فردی بازیکنان میزبان در ضربات پایانی و فرصت طلبی بازیکنان با تجربه کازرون باعث پیشی گرفتن این تیم در پایان نیمه اول از هپکو با نتیجه 18 به 11 شد. متاسفانه نیمه اول این دیدار حضور اندک تماشاگران باعث افت روحیه هپکو شد بازیکنان این تیم که اکثرا از شاغلان شرکت هپکو می باشند و در ماه های اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده اند بدون حمایت تماشاگرانی که همیشه حامی این تیم هستند نتوانستند عملکرد مورد تایید سرمربی خود را ارائه دهند و با شکست در نیمه اول به رختکن رفتند.

شروع نیمه دوم که با حضور تماشاگران خونگرم اراکی همراه بود باعث بالارفتن روحیه هپکو شد و این تیم توانست به بازی برگشته و تا قبل از اخراج یکی از بهترین مدافعان هپکو در لیگ برتر هندبال ایران جابر مرشدی در دقایقی اختلاف را حتی به یک گل کاهش دهد.

تیم هپکو حتی با تلاش بازیکنان و کادر فنی و درخشش ستاره های گوش زن سرعتی خود درون زمین نتوانست عملکرد خوب بازیکنان با تجربه کازرون که سابقه حضور در تیم های ملی و لیگ برتری را داشتند تحت تاثیر قرار دهد و علی رغم برد هپکو با نتیجه 16 به 12 در نیمه دوم در کل با نتیجه 30به 27 مغلوب تیم کازرون شد.

هپکو که همیشه از درخشش ستاره باتجربه این تیم مسعود جودکی و فاکتور سرعت در حمله به خوبی استفاده کرده است متاسفانه دیروز در پست گوش راست به دلیل عدم آمادگی بدنی دچار مشکل بود تا اینکه علی محمدیان ستاره جوان این تیم با حضور در زمین توانست به یارانش کمک کند.

متاسفانه پایان این بازی با وداع تلخ سرمربی هپکو حاج ایرج رضایی همراه بود وی که سالیان سال به هندبال اراک و ایران خدمت کرده و از مسئولان شرکت هپکو می باشد توانسته با فعالیت 20 ساله خود و تربیت بازیکنان و تیم داری در لیگ برتر ، هندبال اراک را به یکی از قطب های هندبال ایران تبدیل کند. در سالهایی که اکثر تیم های قهرمان هندبال ایران مانند منیزیم فردوس و شهرداری کاشان و ثامن الحجج سبزوار و ... از لیگ کناره گیری میکنند. حتی با مشکلاتی که برای شرکت هپکو پیش آمده وامروزه همه مسئولین استان را جهت تامین حقوق پرسنل هپکو درگیر کرده تیم داری در لیگ برترهندبال ایران شاهکار دبیرسابق هیات هندبال استان مرکزی حاج ایرج رضایی و همکارانشان در تیم هپکو می باشد که ان شااله با رفع مشکلات بازهم شاهد حضور ایشان در سمت سرمربی این تیم بومی باشیم.

امید است که برخی مسئولین جاه طلبی که در سالیان گذشته کنار این تیم حضور داشته و به ظاهر صادقانه از تیم شهرشان حمایت می کردند ولی برای مطرح شدن عکس یادگاری میگرفتند بعد از رسیدن به پست یا مقامی خود را گم نکنند و منتظر شکست جوانان باغیرتی که سالیان سال است برای هندبال این شهر زحمت کشیده اند نباشند تا خبری را بی محابا به گوش فلک برسانند.

ارسال نظرات