فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اجراي اين فريضه الهي را رمز پايداري و برپايي دستورات الهي و شور و نشاط در جامعه اسلامي دانست
کد خبر: ۸۹۲۹۵۷۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو باخبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: پلیس نقش مهمی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حمایت از آمران امر به معروف و ناهیان از منکر در جامعه دارد.
وی افزود: متاسفانه امر به معروف واجب فراموش شده و مظلومی است که در جامعه کم رنگ شده و نیروی انتظامی نقش مهمی در راستای زنده کردن این فریضه الهی دارد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بهره گیری هدفمند از ظرفیت ها، اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌ها و امکانات در نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر، فرصت هر گونه سوء استفاده و ناهنجاری اجتماعی را برای قانون شکنان از بین می‌برد.
سردار قنبری با ابراز رضایتمندی از هماهنگی انجام شده بین سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان اظهار داشت: ستاد احیای امر به معروف با همکاری نیروی انتظامی اقدامات خوبی را در این زمینه رقم زده که شایسته تقدیر است.
قنبری اجرای این فریضه الهی را رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: تقویت و اجرای این فریضه مهم و مبانی مذهبی و اعتقادی توسط پلیس از مهم‌ترین مولفه‌های ارتقای سلامت و امنیت اخلاقی و دینی است.
وی تصریح کرد: حماسه عاشورا درس عشق و شجاعت است و شهدای نیروی انتظامی و دفاع مقدس نیز با تبعیت از این فرهنگ ناب گام برداشتند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: قانون حمایت آمرین به معروف و ناهیان از منکر را که حمایت از ضابطان و اجرای دقیق این فریضه الهی است به خوبی اجرا خواهیم کرد.
ارسال نظرات