مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: تقدیم سه هزار و 258 شهید، 23 هزار جانباز و هزار و 300 آزاده در راه دفاع از میهن، نشان از پیوند و دلبستگی این نهاد به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد
کد خبر: ۸۹۲۹۵۷۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
 حجت ترشیزی دوازدهمین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، فرمانده سپاه سلمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و شماری از مسئولان استانی در زاهدان برگزار شد.در دوازدهمین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در طول دوران دفاع مقدس این نهاد بیش از ۵۴۰ هزار نفر را به مناطق عملیاتی اعزام کرد که ثمره آن تقدیم شمار زیادی شهید، جانباز و آزاده است.
وی گفت: نخستین کار جهاد سازندگی در کشور رفع محرومیت در نقاط کمتر برخوردار بوده است.
وی ادامه داد: بعد از رفع محرومیت به اقتضای شرایط کشور این نهاد وارد عرصه جهاد و دفاع مقدس شد و با تشکیل ستاد‌های پشتیبانی و مراکز تحقیقاتی در پنج استان خدمات ارزنده‌ای ارائه داد.
مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی تشکیل ۶ قرارگاه مهندسی، هفت تیپ مهندسی، هفت تیپ مهندسی رزمی، ۴۳ گردان رزمی و ۲۶ گردان پشتیبانی رزمی را از جمله فعالیت‌های این نهاد در دوران دفاع مقدس ذکر کرد.
ترشیزی با بیان اینکه جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی است گفت: فرهنگ جهاد باید در تمام ارکان انقلاب اسلامی رسوخ پیدا کند.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت خدمات رسانی به ایثارگران این نهاد قرار است ۵۴۰ هزار ایثارگر که عضو جهاد کشاورزی بودند را سازماندهی کند تا بتواند خدمات مطلوب به آنان ارائه دهد.
وی با بیان اینکه مباحث واگذاری سهام به ایثارگران این نهاد با یک رشد خوب در حال انجام است گفت: تمامی نهاد‌های مردمی و اقتصادی این سازمان از جمله بازوی مردم نهاد، کانون سنگرسازان بی سنگر و بازوی اقتصادی جهاد نصر و ... با همکاری بیشتر تلاش دارند خدمات رسانی به ایثارگران در سطح مطلوب باشد.
ارسال نظرات