خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نمود اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۲۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی، افزود: تمام شایستگی های خانوادگی، اجتماعی و تدین در سربازان انتظامی وجود دارد.

وی در ادامه فرمان ولی امر را نجات بخش امت اسلامی برشمرد و اظهارداشت: یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: تحقق وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال ، اعتقاد راسخ به «ولایت فقیه»، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.

خطیب جمعه هشترود اضافه کرد: نیروهای انتظامی همواره در تلاش بوده اند تا با اقتدار، قانون مداري، روز آمدي وتعالي فردي و سازماني در راستاي ارتقاي افزايش اعتماد عمومي وامنيت پايدار كوشش کنند.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه امام حسین(ع) روح عاشورایی بودن را در همه انسان‏های آزادی‏خواه تاریخ زنده کرد، گفت: حادثه کربلا و عاشورااز اثرگذارترین حوادث تاریخ است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی و جهان بشریت از برکات آن بهره ‏ فراوانی برده است که ویژگی‏ های شخصیتی و مبانی اعتقادی و فکری پدیدآورندگان و اقدامات انجام شده در عاشورا، استثنایی و بی ‏نظیرند.

ارسال نظرات