خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا یادواره شهید مدافع حرم نادر حمید و شهدای مسجد توحید اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۲۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

همزمان با ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان یادواره شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم خوزستان در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

این یادواره روز جمعه 14 مهر ماه مقارن با 15 محرم الحرام سال 1439 هجری قمری بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و جوانان و نوجوانان اهوازی یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

یادواره شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم خوزستان در مسجد تاریخی توحید اهواز واقع در خیابان آزادگان(24 متری) نبش خیابان شهید رضوی برگزار می‌شود و خانواده‌های معظم شهدا به این شهید مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

در یادواره شهید نادر حمید که با حضور اقشار مختلف مردم، رزمندگان اسلام، ایثارگران، طلاب و روحانیون برگزار می‌شود حاضران یاد و خاطره شهدای والامقام مسجد توحید اهواز را نیز گرامی می‌دارند.

سردار حسن نوعی‌اقدم یکی از فرماندهان سپاه در یادواره شهید مدافع حرم نادر حمید و شهدای مسجد توحید اهواز سخنرانی می‌کند و سید جواد حسینی نیز به قرائت قرآن می‌پردازد.

همچنین در این یادواره که اجرای آن بر عهده مرتضی ذاکر است حاج عباس کربلایی از مداحان خوزستانی نوحه خوانی و مرثیه سرایی می‌‌کند و یاد و خاطره شهید مدافع حرم نادر حمید و شهدای مسجد توحید اهواز را گرامی می‌دارد.

شهید نادر حمید یکی از جوانان دلیر خوزستانی است که برای مبارزه با تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری به سوریه رفت و در روز 20 مهرماه اسال 1394 در شهر حلب مورد هدف دشمنان قرار گرفت و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان شربت شهادت نوشید و در بزم شهیدان میهمان شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم روز دوشنبه 27 مهرماه سال 1394 مقارن با پنجم محرم‌الحرام سال 1437 هجری قمری از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خوزستان بازگشت.

مراسم تشییع پیکر مطهر مداح شهید مدافع حرم نادر حمید دیلمی در صبح روز سه شنبه 28 مهرماه سال 1394 با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهید ابوطالب کریم‌پور بلداجی، خانواده شهید سید مرتضی شفیعی و خانواده شهید هادی کجباف از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام در روز چهارشنبه 29 مهرماه و هفتمین روز از ماه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان باوی تشییع شد و در شهر ویس آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها