خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: با وجود توطئه دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است و این را مدیون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و پلیس در مرزها و داخل شهرها هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۲۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: نام پلیس هر اندازه که برای متخلفان وحشت آفرین و تهدید است، برای مردم به همان میزان آرامش بخش و اطمینان بخش بوده و باید از تلاش های خستگی ناپذیر آن ها قدردانی کرد.
وی به موضوع اتهام برخی از رسانه ها به بستگان رئیس قوه قضائیه در روزهای گذشته اشاره و با تاکید به اینکه ریاست این قوه از پرچمداران مبارزه با استکبار جهانی است، یادآوری کرد: در سال های پس از انقلاب ثابت شده است که هر کسی به نظام بیشتر خدمت کند، با شدیدترین حملات رسانه ای ضدانقلاب مواجه می شود.
حجت الاسلام آل هاشم از رسانه ها و همچنین مسئولان خواست در چنین مواقعی هوشیاری خود را در خصوص اخبار کذب و نادرست رسانه های معاند حفظ کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مراسم عزاداری مردم آذربایجان شرقی اشاره و از همه هیات های حسینی، مداحان، عزاداران، روحانیت و اهالی و کسبه بازار بزرگ تبریز از میزبانی شایسته از عزاداران قدردانی کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به عزاداری مردم مومن و عاشقان امام حسین(ع) در شهرهای مختلف ترکیه و آذربایجان اشاره و اظهارداشت: برخلاف برنامه ریزی و توطئه های جریان صهیونیستی که درصدد کمرنگ شدن عزاداری های محرم در این دو کشور بودند، مراسم باشکوه و باعظمتی برگزار کردند.

ایران با وجود توطئه دشمنان امن ترین کشور در منطقه است
خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: عزاداری امسال در شهرهای باکو و گنجه و دیگر شهرهای ترکیه بسیار معنی دار بود و حتی برای نخستین بار در تاریخ، برخی از بازارهای شهر باکو به همین مناسبت تعطیل شد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: این در حالی بود که عوامل صهیونیست قصد داشتند همزمان با عزاداری عاشورای حسینی در جمهوری آذرباجان جشن شراب برگزار کنند با همت مردم شیعه منطقه، این هدف آن ها خنثی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها