خبرهای داغ:
امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: امریکا در سطح بین المللی برجام را بهانه قرار داده و علیه کشور ما تبلیغات منفی انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۲۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی، افزود: امریکا می خواهد نظر دیگر همپیمانان خود را براین حرکت منفی یکپارچه کند ولی خدا را شکر به غیر از امریکا تقریبا ان پنج کشور به توافق نامه برجام پای بند هستند و خودشان اقرار می کنند چندین باره بازرسی سرزده نشان داد که ایران از توافقنامه برنامه جامع مشترک اقدام خارج نشده است.

وی خطاب به مسئولان اظهارداشت:  ولایت را بشناسید که رهبر فرزانه انقلاب بارها فرمودند ذات امریکا همان ذات دوره ریگان و امثال آن ها ست که با این کشور و ملت دشمن هستند و هدف نهایی امریکا هضم و حذف اصل موجودیت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام مرسلی ادامه داد: هر فرد و جریانی که برای اسلام و به نام اسلام کار می کند اگر به امریکا اعتماد کرد خطای بزرگی مرتکب شده و سیلی اش را خواهد خود.

وی اضافه کرد: تمریکایی که کشورهای دیگر را متهم به تروریست می کند ولی آنچه در امریکا اتفاق می افتد چهره واقعی آن را به دنیا نشان می دهد که حادثه اخیر لاوگاس پایتخت سرگرمی و قمار آمریکا به خون کشیده می شود و بیش از 60نفر کشته و 550 نفر زخمی می شوند و داعش ادعا کرد که ما این کار را کردیم واگر این ادعای داعش ثابت شود این بزرگترین هشدار به امریکا و همه کشورهای طرف دار گروه های تروریستی است که آتش این فتنه به دامن خودشان افتاد.

خطیب نماز جمعه مهربان در ادامه به 13 مهر روز نیروی انتظامی و هفته نیروی انتطامی اشاره و بیان کرد: از زحمات و تلاش هایی که در سطح شهر و استان و کشور انجام می دهند و امنیت ما مرهون تلاش های خستگی ناپذیر این نیروها و سربازان  ولایت مدار در هر شبانه روز است، قدردانی می کنیم.

وی اضافه کرد: چند خواسته مردم از نیروی انتظامی را اعلام می کنیم که امیدواریم جناب سرهنگ فارسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سراب با توجه به اینکه قول مساعد در این مورد را برای مردم منطقه مهربان داشتند تحقق یابد از جمله ایجاد بخش آگاهی و مبارزه با مواد مخدر و انگشت نگاری که برای هر کاری مردم باید مسافت طولانی را طی کنند  و همچنین راهنمایی و رانندگی که برای ترخیص و رسیدگی و ایجاد این امکانات جزو خواسته های اصلی مردم این منطقه است.

حجت الاسلام مرسلی در ادامه به 20 مهر روز ملی کاهش اثرات بلایی طبیعی را گرامی داشت و گفت: ضمن قدردانی از حضور همه مدیران و مسئولان در منطقه زلزله زده ایوق و روستاهای اطراف بویژه بنیاد مسکن شهرستان و استان خواستار این هستیم با توجه به آغاز فصل سرما با حداکثر امکانات و تلاش های مجاهدانه سرپناه های روستائیان و دام های آن ها فکر اساسی کنند که خسارت های دوباره در اثر سرما وارد نشود. 

ارسال نظرات