خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا گفت: دشمن برای تسلط بر ایران نقشه‌های متعددی دارد، زمانی که پایان کار داعش را دید نقشه خود را عوض کرد و به فکر تاسیس اسرائیلی جدید این بار در مرز ایران افتاد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۲۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا که در مسجد صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد با اشاره به توطئه جدایی کردستان از عراق، اظهارداشت: همه‌پرسی در کردستان عراق آغاز یک توطئه جدید علیه همه کشورهای همسایه عراق و از جمله ایران است، ایران قدرتمند هرگز اجازه تاسیس رژیم صهیونیستی دیگری در مرزهای خود را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تجزیه‌طلبی و اختلافات قومی و مذهبی سیاست راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرزهای ایران پس از شکست داعش است، افزود: اگر اتفاق‌نظر عراق، ترکیه و ایران ایجاد شود جهان اسلام می‌تواند باقدرت مضاعف این اتحاد را به گوش جهانیان برساند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دشمن نقشه‌های متعددی را برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده و هر بار نیز شکست خورده است، گفت: آنها وقتی متوجه پایان کار داعش شدند سعی کردند اسرائیل دیگری این بار در مرز کشور ما تاسیس کنند، اما این خیال واهی بیش نیست.

وی با اشاره به هفته ناجا، امنیت را در صدر خواسته‌های مردم دانست و اظهارداشت: امنیت در جامعه حرف اول را می‌زند و اگر امنیت نباشد، امکانات هم بدون فاییده و بی‌ارزش است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی شهرضا در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان، گفت: نیروی انتظامی حافظ ناموس و مال مردم است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به شعارهای انقلابی در هیئات مذهبی، گفت: برخی افراد در مراسم‌های مختلف حتی یک بار هم شعارهای انقلابی را مطرح نمی‌کنند در حالی که این اقدام نوعی قدرناشناسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها