امام جمعه موقت ازنا گفت: کردستان عراق با این خیانتی که انجام داد اسرائیل دوم لقب گرفته است، امریکا و متحدان مستکبرش با تفرقه انداختن بین اقشار مختلف می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند که مقام معظم رهبری با موضع‌گیری مناسب به مستکبران جهان نه قاطع می‌گویید.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۳۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین صالحی، امام جمعه موقت ازنا ضمن تبریک هفته نیرو انتظامی اظهار داشت:سبز پوشان زحمت کش نیرو انتظامی در آسمان مانند خورشید جلوه گری می‌کنند و ما در مقابل عظمت و فداکاری این عزیزان جز سر تعظیم نمی‌توانیم فرود اوریم.
وی افزود:کارکنان سبز پوش نیرو انتظامی در جبهه‌هایی جنگ و در حال حاضر با ایجاد امنیت در سر مرز‌هایی کشورمان حضور پررنگی داشته اند و این کارکنان خدوم و زحمت کش با جان فشانی خود در سر مرز‌ها امنیت را برای ما تامین کرده اند تا بتوانیم آسوده و راحت زندگی کنیم.
امام جمعه موقت ازنا با اشاره به پرداخت نکردن پول محصولات کشاورزان توسط دولت خاطر نشان کرد:ما همه مدعیون روستائیان و کشاورزان هستیم، چون بیشتر محصولات را کشاورزان و روستائیان برای ما تامین می‌کنند و این ظلم به کشاورزان است که پول محصولات خریداری شده آن توسط دولت پرداخت نشود، زیرا کشاورزان یک سال زحمت می‌کشند تا اون محصول را به ثمر برسانند و ان را بفروشند تا زندگی خود را تامین کنند و از دولت خواهشمندیم و تقاضا داریم پول محصولات کشاورزان زحمت کش را بدهد.
وی با اشاره به تمام شدن دهه اول محرم خاطر نشان کرد:دوران امام حسین (ع) و یزید لعنت الله تموم نشده است بلکه یزیدیان به شکل‌هایی دیگر وارد صحنه شده اند اگر آن زمان امام حسین (ع) را شهید کردند امروز غیرت، شعور و شور حسینی را می‌خواهند از جوانان و مردم ما بگیرند.
صالحی گریزی به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور ترکیه زد و عنوان کرد:کردستان عراق با این خیانتی که انجام داد اسرائیل دوم لقب گرفته است، امریکا و متحدان مستکبرش با تفرقه انداختن بین اقشار مختلف می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند که مقام معظم رهبری با موضع‌گیری مناسب و مانند حضرت ابوالفضل عباس (ع) به مستکبران جهان نه قاطع می‌گویید.
وی با توجه به بازگشایی مدارس از والدین ویژه تقاضا کرد: پیگیر حجاب دختران و نماز خواندن فرزندان خود باشند تا فرزندان خود را با تشویق به خواندن نماز در پیشگاه خداوند بیمه کنند.
امام جمعه موقت ازنا اشار‌های به روز کودک کرد و عنوان کرد: در طول دو سال جنگ در یمن ۲ هزار زن و کودک کشته شده اند و در میانمار نسل کشی صورت گرفته است و در برخی از مناطق مردم از گرسنگی می‌میرند ودر کشور‌هایی که حامی حقوق بشر هستند پس ماند غذایی حیوانات خانگیشان می‌تواند نصف افراد کره زمین را سیر کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات