خبرهای داغ:
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم:
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تا به زودی پروانه احداث پروژه شهید کاظمی صادر خواهد شد، گفت: این پروژه در مرحله کنترل نقشه‌های ساختمانی در نظام مهندسی است و پس از این مرحله پروانه صادر خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۳۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به پروژه‌های موضعی و موضوعی سرمایه‌گذاری در مناطق شهر قم، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها در هسته مرکزی شهر پروژه سرمایه‌گذاری شهید کاظمی است.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه به زودی پروانه احداث پروژه شهید کاظمی صادر خواهد شد، گفت: این پروژه در مرحله کنترل نقشه‌های ساختمانی در نظام مهندسی است و پس از این مرحله پروانه صادر خواهد شد.
جانقربان افزود: 30 هزار و 900 مترمربع عرصه و 260 هزار مترمربع مساحت کلی پروژه با اجرای کاربری‌های مختلط است.
وی اقامتی، مسکونی، تجاری، مذهبی، درمانی و... را از جمله کاربری‌های این پروژه دانست و گفت: 96 هزار مترمربع از این پروژه شامل 3 هزار خودرو پارکینگ این مجموعه است.
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه قرارداد این پروژه با سرمایه‌گذار در سال 92 منعقد شده است، اذعان کرد: این پروژه در 6 طبقه زیر سطح خواهد بود و 160 هزار مترمربع از بنا نیز در قالب چهار بلوک با عرض معبر 35 متر و به طول 270 متر اجرایی خواهد شد.

 
ارسال نظرات