امام جمعه خرم‌آباد:

همه‌پرسی جدایی‌طلبی اقلیم کردستان عراق طرحی صهیونیستی است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: همه‌پرسی جدایی‌طلبی اقلیم کردستان عراق یک طرح صیونیستی است و رژیم صهیونیستی این‌نقشه را کشیده که اسراییل دومی را در این منطقه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۴۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آل سعود قصد دارد جمهوری اسلامی را با شیوه‌های گوناگون بدنام کند، اظهار داشت: آل سعود علیه ایران پول خرج می‌کند و در ایام حج علیه ایران حرف می‌زند، با شیوه‌های گوناگون جنگ نرم به راه انداخته است و روش یزیدیان را در پیش گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه حج و ایام حج بهترین فرصت برای خنثی کردن فعالیت تبلیغاتی آل سعود است. افزود: خبر‌ها و تهمت‌های دروغ توسط آل سعود و بنگاه‌های تبلیغاتی بی‌بی‌سی و صدای آمریکا پخش می‌شود و به‌صورت گسترده در جامعه رواج پیدا می‌کند.
امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: چهره‌هایی که سینه‌شان در مقابل دشمنان سپر است مورد هجمه دشمنان انقلاب هستند و لازم است تا ما در برابر این شگرد تبلیعاتی دشمن برخورد تهاجمی داشته باشیم.
وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید در مقابل جبهه دشمنان فعالیت کنیم و فعالیت تهاجمی داشته باشیم، تاکید کرد: باید طبق گفته رهبر این کار‌ها در دستور کار قرار بگیرد.
نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این هفته، هفته نیروی انتظامی است، بیان کرد: در عرصه‌های گوناگون حضور ناجا چشم‌گیر است و این در حالی است که ناجا یک رسالت بسیار سنگیی به دوش دارد.
وی با بیان اینکه ناجا جان خود را در برابر مجرمان در خطر می‌اندازد که مردم آسایش داشته باشد. افزود: استقرار نظم و امنیت مهم‌ترین کار ناجا است و تامین آسایش و آرامش برای مردم نیز بار سنگینی است که بر دوش آن‌ها قرار دارد.
آیت‌الله میرعمادی گفت: پاسداری از ارزش‌های دینی در ابعاد مختلف، تامین امنیت سیاسی، اجتماعی دینی، اخلاقی و تامین امنیت مراسم‌های مختلف و مذهبی و دینی مردم از جمله وظایف نیروی انتظامی است و نشان می‌دهد که پلیس همیشه در کنار مردم است.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه ناجا در کنار مردم و در تمام هیات‌ها حضور داشت، خاطرنشان کرد: ناجا امنیت و نظم را فراهم می‌کرد تا مردم به راحتی عزاداری کنند.
وی تصریح کرد: تنها ناجا است که همیشه در مقابل مردم بوده و در تمام مراحل زندگی مردم نقش دارد و این امر نشان دهنده یک پیوند و ارتباط عمیق است و در مقابل مردم نیز پشتیبان نیروی انتظامی هستند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امنیت داخلی در ایران اسلامی زبان زد است، خاطرنشان کرد: حضور و هوشیاری به موقع ناجا علت این امر است و آمریکا با این همه نیروی نظامی از برقراری امنیت در داخل کشور عاجز است.
آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: توانایی ایثار و اقدام به موقع ناجا از جمله خصایص آن‌ها است و مردم ما نیز قدر شناس هستند و امروز ناجا مایه افتخار و سربلندی نظام است.
وی اظهار داشت: ناجا با اعتقاد به ولایت و با برخورداری از دانش نظامی و انتظامی و با بصریت جلوی هر قانون شکنی را گرفته و با قاطعیت ایستادگی می‌کند و این در حالی است که اعتماد و قدردانی مردم بزرگترین سرمایه برای ناجا به شمار می‌رود.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری همه‌پرسی جدایی طلبی کردستان عراق، عنوان کرد: جمهوری اسلامی آن روزی که به کردستان عراق کمک کرد امروز حرف ایران را گوش نداد و با برگزاری همه پرسی بزرگترین خیانت را به منطقه کرد.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر اینکه این اقدام یک طرح صیونیستی است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی این‌نقشه را کشیده که اسراییل دومی را در این منطقه داشته باشد.
وی افزود: برای بی‌ثبات کردن منطقه به اجرا درآمده است و این هدفی است که عراق را تجزیه و کشور‌های دیگر را نا امن کند و آمریکایی‌ها به بارزانی پیغام دادند به مخالفت ظاهری ما نگاه نکنید.
نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این طرح کشور‌های منطقه را دچار گرفتاری کرده است، بیان کرد: رژیم صهیونستی با این طرح خیال دارد به ایران نفوذ پیدا کند.
وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی کور خونده است، خاطرنشان کرد: ایران قوی‌تر از این حرف‌ها است و در برابر این توطعه لازم است یک اقدام مشترک قاطع صورت گیرد تا اجازه ندهند منطقه دچار بی‌ثباتی شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار