خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

برجام نتیجه عکس به همراه داشت

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه برجام در قسمت نخست علاوه‎بر بی‎نتیجه ماندن نتیجه عکس به همراه داشت، گفت: متأسفانه با امضای برجام در نیروگاه‎های هسته‎ای که حاصل تلاش و زحمت شهید علی‎محمدی‎ها و احمدی‎روشن‎ها بود بتن ریخته شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۵۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و با اشاره به تلاش دشمن برای مذاکره مجدد در برجام، اظهار کرد: در حالی که قسمت نخست برجام ناقص مانده است دشمن برای مذاکره مجدد تلاش می‎کند.

وی با بیان اینکه برجام در قسمت نخست علاوه‎بر بی‎نتیجه ماندن نتیجه عکس به همراه داشت، گفت: متأسفانه با امضای برجام در نیروگاه‎های هسته‎ای که حاصل تلاش و زحمت شهید علی‎محمدی‎ها و احمدی‎روشن‎ها بود بتن ریخته شد.

امام جمعه بندرترکمن با تأکید بر اینکه ملت ایران نباید زیر بار امضاء یا مذاکره دوباره برجام برود، متذکر شد: همان مذاکره برای ایران کافی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست، در حالی که برخی آقایان می‎گفتند با امضای برجام می‎خواهند به جامعه خدمت کنند و تحریم‎های دشمن را حذف کنند اما پس از برجام تحریم‎های جدید اضافه شد، مشکلات بانکی همچنان باقی ماند و ایران را به خاطر آزمایش‎های موشکی تحریم کردند.

منصوری به فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور ترکیه اشاره و مطرح کرد: همانطور که معظم‎له فرمودند آمریکا و قدرت‎های خارجی قابل اعتماد نیستند و به‎دنبال اسرائیل جدید در منطقه هستند و همه‎پرسی خیانت به منطقه و تهدیدی برای همسایه‎هاست.

وی با گرامیداشت هفته ناجا، بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار، زحمت‎کش و متدین است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کنار نیروهای امنیتی خدمت می‎کنند و با 150 مأموریت برای خدمت به مردم تلاش می‎کند.

امام جمعه بندرترکمن نیروی انتظامی را قسمت مهمی از پازلی دانست که امنیت را ایجاد می‎کند و یادآور شد: تمام قسمت‎های پازل باید کنار یکدیگر باشند تا امنیت کامل شود که قسمت مهم این پازل را نیروی انتظامی تشکیل می‎دهد.

منصوری با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب، اذعان کرد: نام نیروی انتظامی باید برای نیروهای مؤمن و متدین تداعی‎کننده آرامش  باشد و خلافکاران با شنیدن نام نیروی انتظامی ترس بر اندام آنها بیفتد.

وی به آمار بالای مرگ‎ومیر بر اثر سوانح رانندگی اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی در جاده‎ها زحمات بسیاری می‎کشد در عین حال آمار مرگ‎ومیر بسیار بالاست طوری که گاهی اوقات آمار فوتی‎ها به 20 هزار نفر هم رسیده و این میزان فوتی با آمار جنگ تحمیلی که پُر از تیر و ترکش بود شباهت دارد.

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: با توجه به آمار بالای مرگ‎ومیر لازم است نیروی انتظامی با اقتدار و قدرت بالاتری با متخلفان و کسانی که امینت جاده را به خطر می‎اندازند و استاندارد رانندگی را رعایت نمی‎کنند برخورد کند.

منصوری در پایان از برگزارکنندگان مراسمات و برنامه‎های سوگواری امام حسین (ع) اعم از هیئات مذهبی، روحانیون، هیئت امنا و خدام مساجد و همه کسانی که به نحوی در برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تلاش کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار