خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی:
معاون هماهنگ کننده ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: این قرارگاه نخستین شهید خود را در عرصه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم روستایی کشور تقدیم نظام و انقلاب کرد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۸۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل کشور محمد علیان معاون هماهنگ کننده ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار کرد: جمعی از نیروهای قرارگاه ستاد تخصصی پیشرفت و آبادانی در استان قزوین که به جهت شناسایی و تکمیل اطلاعات برای زمینه سازی یک جهاد اقتصادی عظیم به منطقه الموت قزوین سفر کرده بودند پس از سه روز حضور در منطقه به هنگام بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند. 
معاون هماهنگ کننده ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: محمد رسول عالم باقری که از نیروهای برجسته این قرارگاه در سطح استانی و ملی بود؛ در این حادثه به فیض شهادت نائل آمد و دو تن دیگر از همراهان وی مصدوم شدند.
 
وی با بیان اینکه عالم باقری از سخت کوش ترین نیروهای قرارگاه بود، تصریح کرد: «رسول» نخستین شهید قرارگاه پیشرفت و آبادانی لقب گرفت، امیدواریم با دعای آن شهید، همکاران و همسنگران وی نیز راه او را تا رفع محرومیت از تمام روستاهای کشور به خوبی ادامه خواهند داد.
علیان با تاکید بر اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی بنا بر دستور رهبر معظم انقلاب ماموریت آبادانی 1000 نقطه کشور را بر عهده دارد، گفت: قریب یکسال است که این قرارگاه در 5 محور سلامت، اقتصاد، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی و عمران و زیرساخت فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است و در هر استان یک قرارگاه مرکزی دارد. 
قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مراسم تشییع جهادگر مهندس و بسیجی، شهید رسول عالم باقری روز یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۶ ساعت 9:30 دقیقه از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار خواهد شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها