خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

اجرای 134 برنامه در هفته ناجا در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: 134 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، عملیاتی و ورزشی برای هفته ناجا در استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۸۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به زمان هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این هفته از روز 14 تا 20 مهرماه با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که روز به روز خدمات بیشتری را به مردم استان قم ارائه کنیم و خدمتگذاران صادقی برای مردم استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: 134 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، عملیاتی و ورزشی برای هفته ناجا در استان پیش بینی شده که از جمله این برنامه‌ها برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم، شرکت در نماز جمعه و افتتاح پروژه‌های مختلف است.

مجتبایی با اشاره به راهبرد نیروی انتظامی در استان قم اظهار کرد: هدف این نیرو در استان توسعه امنیت و افزایش رضایتمندی مردم از پلیس است.

وی ادامه داد: ارزش‌ها در هر جامعه براساس فرهنگ مردم شکل می‌گیرد، یعنی ارزش‌ها در بین ملت‌ها متفاوت است، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ارزش‌هایی در این کشور حاکم بود که با ارزش‌هایی که اکنون در ایران حاکم است، متفاوت بود.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در کشورهای غربی ارزش‌ها براساس معیارهای حکومت‌ها تنظیم می‌شود، این در حالی است که ارزش‌ها در کشورمان که یک حکومت دینی دارد، با ارزش‌های حاکم در کشورهای غربی متفاوت است.

مجتبایی با اشاره به انواع ارزش‌ها در جامعه اظهار کرد: ارزش‌ها در کشورمان مبتنی بر فرهنگ دینی است، یک بخشی از ارزش‌ها، ارزش‌های فرهنگی است، بخش دیگری از ارزش‌ها، ارزش‌های سیاسی همچون دفاع از مظلومین در سراسر جهان است.

وی ادامه داد: ارزش‌های اجتماعی مبتنی بر دستورات دینی است، ما در یک نظام دینی این دستورات را پذیرفتیم و به آن عمل می‌کنیم، ارزش‌های اخلاقی هم در ارتباط با اخلاق و نوع گفتمان مردم با یکدیگر مردم مطرح می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: مردم مدافع ارزش‌ها در جامعه هستند، ارزش‌های دینی اهمیت بیشتری نسبت به ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی دارند، البته این ارزش‌ها هیچ وقت از یکدیگر قابل جدا شدن نیستند، مردم اجازه نمی‌دهند که بین ارزش‌ها در جامعه فاصله بیفتد.

مجتبایی، پلیس را مدافع ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: پلیس ولایتمدار با پیروزی از ولایت فقیه در راه دفاع ارزش‌ها شهید می‌دهد، پلیس هیچ وقت اجازه نمی‌دهد که امنیت مردم به هم بریزد.

وی ادامه داد: زیربنای رفتار پلیس مبارزه با فساد و ظلم در جامعه است و برای این مساله هر روز شهدایی از نیروی انتظامی تقدیم اسلام می‌شود، تعداد شهدای نیروی انتظامی استان قم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 116 شهید است که از جمله این شهدا می‌توان به شهید علیرضا همایی فصیح اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: شهدای نیروی انتظامی در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و پاسداشت عزت و کرامت دینی به شهادت می‌رسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال تعداد سارقان دستگیر شده در استان قم نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش پیدا کرد، همچنین در این مدت شاهد رشد 25 درصد انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در استان بودیم، به صورت مستمر طرح‌هایی برای مبارزه با جرایم مختلف در قم به خصوص جرایم خشن اجرا می‌شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار