خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: شهید حججی با ابهت و صلابت در برابر گروه های تکفیری و داعش ایستاده و خم به ابرو نیاورد و با اشتیاق به سمت شهادت حرکت کرد، و این باعث عزت کشور شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۸۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی؛ حجت الاسلام  داود غزلچه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی در مراسم یادواره شهید ححجی در روستای ابراهیم آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد:  شهید محسن حججی به درک بالا از مقام شهادت رسید؛ با ابهت و صلابت در برابر گروه های تکفیری و داعش ایستاده و خم به ابرو نیاورد و با اشتیاق به سمت شهادت حرکت کرد، و این باعث عزت کشور شد.

وی در ادامه افزود: دشمن  با انتشار فیلم اسارت این شهید بزگوار می خواست مردم ما را بترساند؛ اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با شرکت باشکوه  در تشیع پیکر این شهید بزرگوار جواب آن ها را دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی در ادامه گفت: مراسم های عزاداری  باعث روشنگری در مردم میشود؛ در این مراسم ها با بازگویی واقعه عاشورا  و  معرفی کردن شمر زمان و استکبار بصیرت مردم افزایش می یابد.

حجت الاسلام  داود غزلچه عنوان کرد: در ماه محرم و صفر مردم با خوی گرفتن با مکتب عاشورا در برابر توطئه های دشمن واکسینه می شوند؛ واین یکی از مزیت های عاشورا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها