امام جمعه موقت بیرانشهر گفت:نیروی انتظامی تضمین کننده آرامش و امنیت مردم است که خوشبختانه با همکاری سایر ارگان های نظامی امنیت خوبی در کشور برقرار است
کد خبر: ۸۹۲۹۶۸۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری  بسیج از لرستان، حجت الاسلام یعقوب نقی بیرانوند خطیب نماز جمعه این هفته بیرانشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی، آنان را نگهبانان الهی دانست و افزود:نیروی انتظامی تضمین کننده آرامش و امنیت مردم است که خوشبختانه با همکاری سایر ارگان های نظامی امنیت خوبی در کشور برقرار است و مردم با خاطر آسوده و خیال راحت زندگی می کنند. 

وی ادامه داد:عملکرد نیروی انتظامی بخش بیرانوند رضایت کننده و قابل قبول است. 

نقی بیرانوند به خصوصیات یک فرمانده از نظر حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: یک فرمانده نظامی باید به حاکم اسلامی وفادار باشد و از پاک ترین افراد از حیث اخلاق در میان مردم، بردبار ودر برابر زورگويان خشن و قدرتمند باشد.

امام جمعه موقت بیرانشهر به روز روستا و عشایر اشاره کرد وافزود:نماد و اجرا کننده اقتصاد مقاومتی روستاییان و عشایر هستند. 

وی با تاکید بر اینکه پرکارترین و خالص ترین اقشار روستایی و عشایر هستند،گفت: هیچ عذری بر مسئولین قابل پذیرش نیست که به این اقشار کم توجهی شود. 

نقی بیرانوند با اظهار تاسف از اینکه با رسیدن فصل سرما هنوز روستاهای بیرانشهر با توجه به اینکه هوای منطقه سردسیر است از نعمت گاز طبیعی محرومند که امیدواریم مسئولین فقط وعده ندهند عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات