امام جمعه چهارباغ با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است. در کشور ما است و ناجا در این مسیر نیروی انتظامی در کنار مردم و پشتیبان آنان است.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۸۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه این هفته باتسلیت شهادت سرور وسالار شهیدان اباعبد الله الحسین (ع)، گفت: مهم ترین فعالیت های نیروی انتظامی، بر سه اصل آگاهی، پیش گیری و پیگیری استوار است. آگاهی، اولین گام جلوگیری از جرم است. لازم است که مردم با قوانین و مقررات آشنا شوند تا از راه های خط کشی شده قانونی قدم بردارند.

نیروی انتظامی در کنار ملت و پشتیبان آنان است

محمدی تصریح کرد: برای ایجاد امنیتی مقتدرانه که آفریننده آرامش و آسایشی استوار خواهد بود، تقویت و پشتیبانی نیروی انتظامی از سوی آحاد ملت انتظار می رود.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه امام حسین(ع) روح عاشورایی بودن را در همه انسان‏های آزادی‏خواه تاریخ زنده کرد، گفت: حادثه کربلا و عاشورای حسینی(ع) از اثرگذارترین حوادث تاریخ است که جامعه اسلامی و جهان بشریت از برکات آن بهره ‏های فراوانی برده است که ویژگی‏ های شخصیتی و مبانی اعتقادی و فکری پدیدآورندگان و اقدامات انجام شده در عاشورا، استثنایی و بی ‏نظیرند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات